Slut med gratis formmail-cgi's, hhh..!
Fra : Ewan

Dato : 04-11-01 15:49

Det er i hvert fald ikke blevet gjort nemmere.
Nogen der ved om der stadig er en gratis udbyder af formmail-cgi.
Jeg HAR forsøgt WOL's, men den laver også en 'access denied'

Fra : Mickey

Dato : 04-11-01 16:14

"Ewan" <matus99@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det er i hvert fald ikke blevet gjort nemmere.

siden hvornår ?

> Nogen der ved om der stadig er en gratis udbyder af formmail-cgi.
> Jeg HAR forsøgt WOL's, men den laver også en 'access denied'

`hvilken udbyder har du ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Ewan

Dato : 04-11-01 21:51

WOL

(Worldonline/Tiscali)

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 04-11-01 16:19

D. Sun, 4 Nov 2001 15:48:57 +0100 syntes "Ewan" <matus99@yahoo.com> at
dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
> [...]

>Nogen der ved om der stadig er en gratis udbyder af formmail-cgi.
>Jeg HAR forsøgt WOL's, men den laver også en 'access denied'

Det normale er, at man får en formmail med, når man har en hjemmeside.
Denne er dog sat op til kun at virke på denne hjemmeside, så hvis man
forsøger at bruge den andre steder, virker det ikke.

Det er bl.a. for at folk der slet ikke betaler til udbyderen, skal udnytte
deres båndbrede, eller at folk bruger det til at spamme.

Det er dog relativt simpelt alligevel at lave et program, der kan spamme
via en anden udbyders formmail, fordi sikkerhedsmekanismen bygger på
oplysninger den får fra browseren.

Jeg har lige tjekket den formmail jeg har hos WOL, og den virker fint fra
min hjemmeside hos dem.

Hvis du skal bruge en formmail hos en anden udbyder, vil jeg næsten tro at
de stiller én til rådighed. Ellers kan du oprette et gratis abonnement hos
WOL (så får du en hjemmeside), og så blot have den side hvorpå formmularen
er, liggende dér.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.