BOOST KING - EN RIGTIG ARNOLD MASKINE!
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 04-11-01 09:02

Var lige inde og se billedet af b-KING maskinen fra suzuki.

En rigtig Arnold maskine - mon den bliver brugt i T3 *gg*

MVH Søren
- TransAlp ´89 - 12Kkm

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-11-01 16:45

Hvor har du set det billede henne?

"Søren Bæk Andersen Dahl Hansen" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
meddelelse news:3be4f54e.4178619@news.net4you.dk...

Fra : RpR

Dato : 04-11-01 17:13

> Hvor har du set det billede henne?

Ved ikke hvor han har set det, men her er et:
http://artikler.dba.dk/galleri/12684/3136-Suzuki%20B-King%20mini.jpg

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-11-01 17:49

> Ved ikke hvor han har set det, men her er et:
> http://artikler.dba.dk/galleri/12684/3136-Suzuki%20B-King%20mini.jpg

Her er også et i bedre opløsning, der blev postet her for et par dage
siden..
http://www.motorcycledaily.com/101901top.jpg

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-11-01 18:13

Den ser godt nok hyper ud. Lidt som en blanding af bulldog'en og vmax'en og
et eller andet andet :)

Thomas

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-11-01 20:36

jeg synes det bagdæk ser mega bredt ud nogen der har et gæt på hvor bredt
det bagdæk er ?

Lasse
CBR1000f & Karin
som synes den rigtig fed ud den suki

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-11-01 21:03

On Sun, 4 Nov 2001 20:36:05 +0100, "Lasse Lundberg" <laslun@mail.dk>
wrote:

>jeg synes det bagdæk ser mega bredt ud nogen der har et gæt på hvor bredt
>det bagdæk er ?

240 mm

-M

Fra : Jan Petersen

Dato : 05-11-01 01:01

Ja - og plus 10 i HK - 250

Mvh Jan Petersen

Fra : Robert

Dato : 05-11-01 20:52

Den ligner sgu da en kineseriseret vmax )

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-11-01 20:59

> Den ligner sgu da en kineseriseret vmax )

Ja, den minder ret meget om v-max.. Jeg synes faktisk at den ser ret godt
ud.
Men på den praktiske side er det ikke helt så fedt, at der ikke er nogen
vindskærm. Så er det da begrænset hvor behageligt det er at køre stærkt. Men
maskinen ligner heller ikke en, der skal køre for stærkt, så kan man jo ikke
nå at se hvor fed den er.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Robert

Dato : 05-11-01 21:29

> [...]
Men
> maskinen ligner heller ikke en, der skal køre for stærkt, så kan man jo

Ja, den ser ond ud ... Men jeg synes ikke "bagdelen" ... altså den type
affjedring/støddæmning hører hjemme på en "muscle" bike.. for meget
racer....
Helt klart ikke en maskine man kører hurtigt på... mere end 30 sekunder
af gangen ))

Fra : Per Emborg

Dato : 06-11-01 01:38

Jeg kører selv på Honda X11 (Naked bike) og der skal alså ikke meget
tank/speedometer/køler til at lede vinden unden om køren og hvis sædet er så
dyb tror jeg ikke der er et stor problem Sidste år var jeg i Munchen til MC
messe sammen med en ven på en Kawa ZX 9R årg.00 og op til 250 havde jeg ikke
de store problemer og næsten hele turen gik med +200 Og vi kørte faktisk
derned fredag og hjem søndag ialt 2300 km men ok min nakke var øm i et par
dage

Honda X Eleven
Og nu også Kawa Zx 9 R 01

Per Emborg