Blinke blinke!!!
Fra : Alex Hansen

Dato : 03-11-01 22:36

Hej!

Jeg har et gforce 2 pro fra Palit, med tvout. Mit problem er at jeg ikke
rigtigt kan få tvout delen til at fungere optimalt. Der kommer et fint
billede frem på tv´et, men så går der et lille stykke tid, og så begynder
det at blinke mellem farve og sort/hvid. Hvis jeg så slukker og tænder tv´et
virker det fint igen, og sådan kan det så blive ved...

Nogen der ved hvad der kan være galt???

Jeg har også prøvet med tvtool, og det hjælper lige meget!!!

Jeg bruger driverne 22.40 fra nvidia, men det har vel ikke noget at sige?

Mvh.

Alex