Synsregler
Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 03-11-01 21:21

Hej

Med hensyn til salg af motorcykel - hvilke synsregler gælder da?
Er der et link, hvor man kan læse hele synsloven?

Mvh Uffe

Fra : bo thomsen

Dato : 04-11-01 13:10

> Med hensyn til salg af motorcykel - hvilke synsregler gælder da?

den skal hvist nok bare være i køremæssig lovlig stand:
så lys,refleksen, stænkskærm mm.
og ingen slør og rust i de vitale dele for/bag-gaffel
max 95 db. ingen konstruktive ændringer. slidbane, skiver klodser.
og en masse andet. og de prøvekører jo dyret så ingen slinger der.
det kan være det står i en teoribog fra kørerskolerne.
mvh
bo thomsen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 04-11-01 13:10

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

.....ellers kig på statens bilinspektions hjemmeside: www.bilsyn.dk
håber du kan bruge noget af det
--
Jacob

Fra : Karsten

Dato : 06-11-01 22:28

Til Bo !!

Jeg tror desværre at du misinformerer folk når du skriver 95 dB