Lost Highway i aften på TV4 kl 0.10
Fra : Esben

Dato : 03-11-01 18:34

Hvis nogen var interesseret..

--
Esben

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-11-01 19:33

Suveræn film - tak for hintet

-=JESPER=-

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 06-11-01 13:20

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message
news:ZTVE7.2026$p_3.547431594@news.orangenet.dk...

> Hvis nogen var interesseret..

Lost Highway er en eminent film! Tak
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Esben

Dato : 07-11-01 06:39

"Ingrid Kristensen" <ikris@excite.ca> skrev i en meddelelse
> "Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> Lost Highway er en eminent film! Tak
> Ikris

Velbekomme :) Den var ihvertfald dødunderlig, men osse en af de fedeste film
jeg har set i år (havde ikk set den før). Jeg har søgt efter den på video i
flere år, uden held, men så så jeg tilfældigvis at den kom på tv - så nu har
jeg den!

--
Esben

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 14-11-01 15:22

Den var ihvertfald dødunderlig, men osse en af de fedeste film
> jeg har set i år (havde ikk set den før).
For mig var det den David Lynch film, som det har været sværest at ryste af sig
igen. Den var mørk, grum, smertefuld og fyldt med original sort, morbid humor.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Kasper

Dato : 09-12-01 19:35

On Wed, 7 Nov 2001 06:38:50 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>flere år, uden held, men så så jeg tilfældigvis at den kom på tv - så nu har

hehe, det er sådan en film man kan se igen og igen, og stadig ikke
helt forstå den. Genialt.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com