ATI Radeon AGP - Refresh rate?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-11-01 18:15

Hey,

Jeg har lagt mærke til at når jeg spiller Counter Strike, så går min
refresh rate ned til 60 Hz. Lidt irriterende da det for mine øjne er
ret meget flimmer.

Jeg kører CS i 1024. Hvordan sætter jeg kortet til at opdatere med en
højere frekvens i den opløsning..?

--
Palle Hans Jensen

If the pen is mightier than the sword, and a picture
is worth a thousand words, how dangerous is a fax?

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-11-01 18:27

Palle Hans Jensen wrote:

> [...]
> ret meget flimmer.
>
> Jeg kører CS i 1024. Hvordan sætter jeg kortet til at opdatere med en

Bare et gæt:

Prøv at sætte windows til den samme opløsning og farvedybde, sæt så refresh
som du vil have den, gå tilbage til din foretrukne opløsning og farvedybde,
start spillet. Det virker ofte.

Ellers kan du jo kigge på utils, for eksempel hos http://www.rage3d.com

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/H d++ s: a-- c++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o? K? w--- O M+ V? PS++

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 07-11-01 04:09

"Palle Hans Jensen" <palle@tiscali.dk> wrote in message
> Hey,
>
> Jeg har lagt mærke til at når jeg spiller Counter Strike, så går min
> refresh rate ned til 60 Hz. Lidt irriterende da det for mine øjne er
> ret meget flimmer.

Problemet er win2k, du skal bruge et util som f.eks powerstrip.
Kig hos www.rage3d.com i deres forum, søg på 60hz, der findes løsningen.

Mvh. Henrik

Fra : Samson

Dato : 06-11-01 23:56

> "Palle Hans Jensen" <palle@tiscali.dk> wrote in message

Du kan ændre det i registreringsdatabasen!.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-11-01 23:14

A dude from the usenet called "Henrik Nygaard"
<dsl37874@vip.cybercity.dk> wrote:

>Problemet er win2k, du skal bruge et util som f.eks powerstrip.
>Kig hos www.rage3d.com i deres forum, søg på 60hz, der findes løsningen.

Der er jo 40 fora derinde?!? Kan du lede mig nærmere...?

Powerstrip. Er det noget der skal betales for? Et Util, eller er det
noget større software noget.?!