unlock af ericsson
Fra : Css

Dato : 03-11-01 18:07

hvem kan unlocke en ældre Ericsson for mig??
og hvad koster det?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-01 18:28

Css skrev:

>hvem kan unlocke en ældre Ericsson for mig??

Hvilken?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Lars Petersen

Dato : 03-11-01 19:17

"Css" <spawn_b@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvem kan unlocke en ældre Ericsson for mig??
> og hvad koster det?

Hvilken model og hvor i landet?

Mvh.
/Lars

Fra : Css

Dato : 03-11-01 23:49

GA628 , i Nordsjælland.

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 05-11-01 18:53

hej med jer...:!!

3 stks ericsson

t20s t2618 t2628 ... unlockes.... hvem kan til hvilkken pris...?

lidt syd for kbh...!!!

Kasper

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-11-01 03:01

Hej
det kan jeg men så skal du sende dem til mig pris 150 kr + retur porto for
alle 3 stk

mvh Thomas
----
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/ Panasonic
mobilos op til 75 kr. ring 51308219
eller kik her www.simlaasen.subnet.dk
------