Mbox-fil fra mac til pc?
Fra : Steen Frandsen

Dato : 03-11-01 09:52

Har i lang tid brugt Entourage som mail-klient, men skal nu i et stykke tid
være pc-bruger, og ønsker derfor at overføre min gamle post til pc'en.

Vil man eksportere sin post til en windows-computer bør man ifølge Entourage
Hjælp "drag-and-drop'pe" folderen med beskederne til skrivebordet, hvorefter
beskederne gemmes i en mbox-fil. Denne vil herefter være læsbar for en
windows-computer.

Men, hvordan læser/importerer jeg nu filen på min windows (win95)-computer?
Importfunktionen i Outlook Express er ikke til megen hjælp, da man her skal
angive mail-klienten, som filen stammer fra, og Entourage står her ikke.

Hvem kan hjælpe?

Mvh. Steen - en allerede frustreret pc-bruger!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-11-01 12:19

Steen Frandsen <steenf@hco.kollegienet.dk> wrote:

> [...]
> angive mail-klienten, som filen stammer fra, og Entourage står her ikke.

Hvad med at angive Outlook Express eller Outlook som mail-klient. Det
ville være logisk om de brugte samme mbox-format som Entourage.

--
Mvh.
René Frej Nielsen