VIRAGO MC CLUB ESBJERG
Fra : Petrich

Dato : 02-11-01 16:24

Ja - det måtte jo ske.
Igår aftes blev VIRAGO MC CLUB ESBJERG en realitet, der var stiftende
generalforsamling og klubben blev startet som en underklub under Virago MC
Dk.
Skulle der være interesserede kan man henvende sig til undertegnede.
Jeg vil lige gøre opmærksom på at klubben ikke kun er for folk fra Esbjerg -
men alle fra Esbjerg og omegn er velkomne.
Venlig hilsen
Flemming XV535S

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 02-11-01 21:39

"Petrich" <petrich@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil lige gøre opmærksom på at klubben ikke kun er for folk fra
Esbjerg -
> men alle fra Esbjerg og omegn er velkomne.

Hæi do
Det var da bare på tide
Glæder mig til mere info, du ved.
Nu skal du jo snart have gang i den helt store pudseklud nu hvor det snart
bliver vinter, ja en gang bliver det vel.

hamselv herfra

Fra : Petrich

Dato : 03-11-01 04:57

Kan ikke skrive til dig - får hele tiden fejl
Flemming

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 03-11-01 08:37

hamselv(@)privat.dk.dk her skal du bare fjerne paranteserne og et styk
..dk. Så kommer der til at stå hamselv @ privat.dk
Folk siger jo at der er maskiner der grabber e-mail adresser i
newsgrupperne, til spam, så man bliver nødt til at kamuflere dem lidt, så
det har jeg så gjort

hamselv herfra