Hvor kan man købe Mac OS 9?
Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-01 15:25

.... Jeg har nemlig en Power Macintosh 4400/200, der trænger til et nyt
system, så jeg kan ikke bruge OS X eller 9.2 til noget. Efter hvad jeg har
fået at vide, er 9.0x/9.1 udgået. Er der nogle, der har en god idé? Jeg ved
heller ikke, om man køber en komplet 9.1, eller om man køber 9.0x og får en
opdatering med separat.

/Martin Larsen

Fra : Jesper

Dato : 02-11-01 17:56

Martin Larsen <mtlsREMOVE@THISmac.com> wrote:

> [...]
> heller ikke, om man køber en komplet 9.1, eller om man køber 9.0x og får en

Du går til din Mac pusher og køber OS 9.1
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 02-11-01 22:27

Jeg mener at jeg har en orginal MacOS 9.0 liggende hjemme. Men jeg er ikke
helt sikker. Jeg vil gerne kigge efter n=E5r jeg kommer hjem hvis det er. Så
kan vi altid finde ud af noget med en pris hvis det er.

Mvh.

Kristoffer

On 02/11/01 15:25, in article B8086B68.5E99%mtlsREMOVE@THISmac.com, "Martin