autocorrect og normal.dot
Fra : nha

Dato : 02-11-01 14:47

Jeg har lavet indstillinger i mit autocorrect og samtidig lavet en ny
normal.dot (skrifter m.m.). Disse ændringer vil jeg dele med andre, men
det fungerer ikke når modtageren overskriver sin normal.dot.

Er der en måde at videregive indstillinger i autocorrect (WIN95)?

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-11-01 15:09

nha skrev i dk.edb.programpakker.ms-office
> [...]
> det fungerer ikke når modtageren overskriver sin normal.dot.
>
> Er der en måde at videregive indstillinger i autocorrect (WIN95)?

Hvilke autokorrekturer har du lavet.
Kun autokorrekturer defineret som Formateret tekst gemmes i normal.dot,
er kan gældende for Word.
Autokorrekturer defineret som almindelig tekst gemmes i filer, der hedder
*.acl, og disse autokorrekturer er fælles for Word og de øvrige office-
programmer. Selve placeringen af acl-filerne er afhængig af hvilken
office-version du anvender. Søg efter *.acl.

--
mvh. Lars

Fra : nha

Dato : 02-11-01 16:18

Jeg fandt ud af det med .acl filen, men ved ikke hvordan det hjælper mig
med at dele med andre. Hvis du f.eks ønsker at Nikolaj altid skal
skrives Nicholai® - kan det så lægges ind som formateret tekst i
autocorrect? Jeg har cirka 30 navne som skal ind i autocorrect for altid
at give korrekt stavemåde.

Jeg har også forsøgt at lave en makro og gemme i en skabelon, men det
virker kun på min egen PC.

mvh nha

http://www.kandu.dk/