Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-Out problemer
Fra : Ths

Dato : 02-11-01 13:12

Hej

Har et lille problem når jeg vil se DVD.

Når jeg vil se DVD film på mit TV og vælger TV output på PC er det MEGET
svært at komme tilbage til PC skærm ! (jeg har PC i et andet rum end TV , så
det er noget
med at være 2 personer hvor den ene guider på TV skærmen og den anden
klikker med musen ved en sort
PC skærm for at komme tilbage til en alm. PC skærm når DVD filmen er
slut!!!!!)
Findes det en genvejs tast så man kan skifte imellem TV og PC skærm eller en
tast
som gendanner PC skærm når man er på TV skærm.....???

Håber der er nogen der har en god løsning.

Mvh

Thomas

Fra : MTP

Dato : 02-11-01 13:23

brug dette program http://www.tvtool.de/ det kan (mener alle grafikkort kan)
vise billedet både på skærmen og fjernsynet..

MTP