Status rapport fra TDC
Fra : Eddy Folder

Dato : 02-11-01 11:05

Hej alle

Jeg har et mobil abonnement hos TeleDanmark, og hver gang jeg sender en
besked så får jeg en status besked tilbage.. Jeg har ledt efter et sted på
telefonen hvor man kan slå dette fra, men det ser vist ikke ud til at man
kan.. Er der nogle der er bekendt med dette og har fundet en løsning???
Telefonen er en Nokia 7110

-Eddy Folder

Fra : Brian Fisker

Dato : 02-11-01 12:03

> [...]
man
> kan.. Er der nogle der er bekendt med dette og har fundet en

Tilbagemeldingen er en service på TeleDK nettet, der som standard
desværre ikke kan slåes fra. Eneste mulighed for at slippe for beskeden
er at starte din SMS med *1# - altså vil du sende "Hej mor" uden at få
en bekræftelse, skriver du "*1#Hej mor" (kun tegnene indenfor ""):

\Mandal

Fra : Eddy Folder

Dato : 02-11-01 12:27

-Hmmm, irriterende..

Men du skal have tak alligevel

-Eddy Forlder

Fra : KGB

Dato : 02-11-01 14:55

Ja, jeg købte en Ericsson

Fra : Mickey

Dato : 02-11-01 16:26

"KGB" <KGB@NSA.PET> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg købte en Ericsson

hva ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : KGB

Dato : 02-11-01 17:03

> hva ?

Ericsson kan holde styr på meddelelserne selv, så man får ikke de der
rapporter, men man kan gå ind på en afsendt meddelelse og bede om status
hvis man vil vide hvad der er sket med den

KGb

Fra : Mickey

Dato : 02-11-01 17:20

> Ericsson kan holde styr på meddelelserne selv, så man får ikke de der
> rapporter, men man kan gå ind på en afsendt meddelelse og bede om status
> hvis man vil vide hvad der er sket med den

nå ja...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-11-01 17:26

KGB skrev:

>Ericsson kan holde styr på meddelelserne selv, så man får ikke de der
>rapporter, men man kan gå ind på en afsendt meddelelse og bede om status
>hvis man vil vide hvad der er sket med den

Det kan man Nokia 6210 også...

Men hvis jeg slår denne funktion fra i telefonen, så modtages de
status rapporter som almindelige SMSer. Jeg kan ikke undgå helt ikke
at få besked, men jeg kan slå fra, at telefonen skal sige "HeyHo! - Ny
besked" når de kommer...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.