Problem...
Fra : Kenneth Vang

Dato : 02-11-01 10:08

hej

jeg har et problem, når jeg skal have sex med min kæreste. det skal lige
siges, at vi ikke har gjort det endnu, men gerne vil. det er når jeg får mit
kondom på, den bliver min pik helt lille, den er slet ikke glad for kondom.
der er ellers ikke problemer, når hun feks sutter den af på mig, men af
en eller anden grund, vil den slet ikke med kondom på. hvad kan man
gøre? nogen der har nogle forslag?

hilsen Kenneth

Fra : DNL

Dato : 02-11-01 13:28

On Fri, 2 Nov 2001 10:07:59 +0100, "Kenneth Vang"
<kenneth_vang@hotmail.com> wrote:

> [...]
>der er ellers ikke problemer, når hun feks sutter den af på mig, men af
>en eller anden grund, vil den slet ikke med kondom på. hvad kan man

Det er vist meget normalt de første gange. Jeg havde samme problem den
første måneds tid

Vi løste det ved at lege lidt, i stedet for at "bare skulle på".

Når man først er ovre den "sidste" nervøsitet (det kommer af det man
kalder præstationsangst), og er helt fortrolig med hvad der sker. Det
gælder jer begge.

Hvis jeg møder en ny pige, så kan den også falde i starten, men det
plejer at gå over hurtigt igen (nogle minutter). Men det er heldig vis
langt fra hver gang.

Fra : Tokyo Square

Dato : 03-11-01 16:51

Kondomfobi?

Fra : Hanne L

Dato : 03-11-01 18:03

Kenneth Vang skrev i en meddelelse news:9rtnm4$qn5$1@sunsite.dk...

Hej Kenneth

> [...]
> der er ellers ikke problemer, når hun feks sutter den af på mig, men af
> en eller anden grund, vil den slet ikke med kondom på. hvad kan man

Når du kan lide, hun sutter den af på dig, skulle I prøve at lade
hende give dig kondom på med munden. Det vil minde dig om
oralsex, som du kan lide, og er så frækt, at det, hvis I er
heldige, vil tænde dig endnu mere.

Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 03-11-01 21:56

Hej Kenneth.

Jeg havde også det samme problem inden min kæreste og jeg havde sex for
første gang. Det skyldtes måske også at hun havde prøvet det før, og jeg
ikke havde.

Men en aften lå vi nede på hendes seng, og hun kælede for mig og snakkede
med mig og jeg kælede for hende, og så blev vi enige om mens vi snakkede at
prøve at smutte kondomet på. Det virkede! Da det så kom på var jeg bange for
den ville "dale" igen, men da jeg så kom ind i hende, så "dalede" den
bestemt ikke!

Så mig råd er: Prøv at ligge og snakke, kæle og nusse. Og så ha nogle
kondomer, som I så prøver at få på ved fælles hjælp. Det virkede for mig!

Håber det hjalp dig!

Mvh
Michael

Fra : Claulle

Dato : 05-11-01 00:15

Ville bare sige at problemet heller ikke er ukendt for mig....i nye forhold.
Det forsvinder lidt efter lidt... bare rolig.

Hilsen Claus