ATI rage lt pro
Fra : Bassemand

Dato : 01-11-01 23:58

Hej med jer!!

Jeg har installeret win 2000 på en Compaq 5640, for en kollega,og har hentet
den nyeste driver(w2k_rpro_5_0_2195_4018) til grafikkortet.
Da jeg installerede win 2000 var der sat en 15"compaq skærm til pc'eren,og
den kørte fint
men da han kommer hjem og sætter sin fladskærm (compaq fp 700)til pc'en
kommer den kun til opstartsbilledet og den blå linje kører til enden,så
genstarter maskinen og det bliver den ved med,indtil man sætter 15"skærmen
til igen.
Jeg har prøvet at afinstallere driverne til grafikkortet om og om igen men
lige lidt hjælper det..............mvh jan
P.s Håber der en der kan hjælpe

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-11-01 00:44

SNIP
> [...]
> Jeg har prøvet at afinstallere driverne til grafikkortet om og om igen men
> lige lidt hjælper det..............mvh jan

Hvilken skærmdriver er installeret når den rebooter?
Hvis du har installeret Win2k med en 15" compaq skærm sat til den, så er det
sikkert den hvis driver er installeret og som win2k forventer at skulle vise
et billede på når der startes op, og ikke en fladskærm.
Hvis i kan starte op med 15" skærmen sat til og vælge en anden skærmdriver,
evt. standard VGA så burde i kunne loade windows med fladskærmen sat til og
derefter kunne installere hans drivere til fladskærmen.

Flemming

Fra : ServicePACK

Dato : 02-11-01 10:33

Jeg vil nu forslå at det er opdateringshastigheden der skal sættes ned.til
evt. 60Hz. så tror jeg at du kommer til at køre igen.

SP

Fra : bassemand

Dato : 02-11-01 22:10

Det har jeg prøvet,den vil stadig ikke.......mvh Jan