AGP Grafikkort til to skærme?
Fra : simon

Dato : 01-11-01 22:59

Er der nogen, der har et bud på et AGP kort, der kan trække to skærme. ( G4,
hvor alle pci-slots er "solgt" til andre sider!) Priser?

Fra : Pete

Dato : 01-11-01 23:09

in article 3be1c59d$0$209$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, simon at
simonix@NOSPAMpost8.tele.dk wrote on 01/11/01 22:58:

> Er der nogen, der har et bud på et AGP kort, der kan trække to skærme. ( G4,
> hvor alle pci-slots er "solgt" til andre sider!) Priser?

Snup sådan et:

http://www2.promax.com/Products/action.lasso?-database=products&-layout=Web&
-response=prddetail.lasso&-recordID=33418&-search

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-11-01 23:19

simon <simonix@NOSPAMpost8.tele.dk> wrote:

> Er der nogen, der har et bud på et AGP kort, der kan trække to skærme. ( G4,
> hvor alle pci-slots er "solgt" til andre sider!) Priser?

Promax dualhead (matrox 400) til ca. 300$

<http://www.xlr8yourmac.com/Graphics/promax_dh_max/Promax_DH-Max_dual_ou
tput.html>

jeg ved ikke om Apple sælger deres eget dualhead GForce2 kort seperat...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!