Textbox
Fra : Henrik Møller

Dato : 01-11-01 22:26

Hej derude....
Er der en, der kan fortælle mig, hvordan man undgår at tekst skrevet i en
textbox ikke bliver nedtonet, når teksten har egenskaben: textbox.enabled =
false ?

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 01-11-01 22:40

Henrik Møller skrev:
> [...]
> textbox ikke bliver nedtonet, når teksten har egenskaben: textbox.enabled

Kan du ikke nøjes med at sætte TextBox.Locked = True ?

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Henrik Møller

Dato : 01-11-01 23:32

Nej desværre, jeg skal bruge både locked og enabled!!

Fra : Niels G

Dato : 05-11-01 16:37

Er du helt sikker på at du skal bruge enabled. Hvis du også bruge
TabStop=False, så har næsten
en 'disabled'.

- Niels