Maxi . Tak for hjælpen.
Fra : olin

Dato : 01-11-01 21:22

Hej her.
Tak skal i have, den pære der er i min forlygte er med en krave, jeg har
set i T Hansens bog at der er en halogen pære på 15 watt, er det den eneste,
der er lidt mere lys i halogen selv på 15 watt, det er jo til at dø af grin
over, 15 watt, det ser ikke ud som om den passer, er der en der ved hvor
mange watt dynamoen giver, det ville være nemmere.?
NB. De har sendt et horn ,6 volt til en
Monza, men der er ikke oplyst hvor mange watt det trækker.? Vare nr.52292700
Ja, jeg ser i er mange der handler der.
olin.
olin@worldonline.dk

Fra : olin

Dato : 01-11-01 21:31

Nåh ja.
Hvilket forsikringsselskab bruger i til knallert,.er der forskel på dem,
prisen, det er nok med ansvar.
Med hornet var det også det jeg håbede, at det ville lyde lidt mere end
klokken.Ja, og 4 watt på baglygten, det er underligt den nogensinde er
blevet godkendt, men den har altid været populær, og er nem at have med at
gøre men den må ikke være sjov at køre på, hvor der er helt mørkt med det
lys.
olin.