Ericsson text message add-in
Fra : TD

Dato : 01-11-01 21:03

Hej
Jeg har installeret "Ericsson Communications Suite R1A04
(build 909), på min PC idag.
En af komponenterne er "Ericsson Text Message Add-in" til
Outlook 2000, og det er denne add-in jeg har brug for, men
jeg kan skisme ik lige hitte ud af det..
Når jeg åbner Outlook, er der kommet et nyt punkt:
Ny > Text message
Og når jeg klikker på dette, kommer der et vindue frem, hvori jeg
kan skrive en sms-besked, men i "To:" feltet, er der ikke mulighed
for at skrive noget, det er en Combobox, og for mig at se ligner det
mest, at det er meningen man klikker på den, og vælger modtagere
fra en liste.
Det blev vist ikke den klareste forklaring, så jeg har taget et par
screenshots, og lagt dem her:
www.scooter-racing.dk/text1.jpg
www.scooter-racing.dk/text2.jpg

Er der nogen der har lidt erfaringer med dette, og kan give mig et
par hints til hvordan jeg kommer igang med det, eller kan henvise
til en userguide?

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Mickey

Dato : 01-11-01 21:13

"TD" <td@oop.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har lidt erfaringer med dette, og kan give mig et
> par hints til hvordan jeg kommer igang med det, eller kan henvise
> til en userguide?

Jeg tror du skal angive mobilnummeret i modtagerens profil i din adressebog

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : TD

Dato : 01-11-01 21:39

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev:

> Jeg tror du skal angive mobilnummeret i modtagerens profil i din
adressebog

Det skulle jeg da lige netop

Næste problem.. jeg kan kun vælge én modtager pr besked.. og
det jeg har brug for er at kunne sende til alle i min adressebog.

Nogen idéer til en løsning?

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : lyngeled

Dato : 12-12-01 15:00

"TD" skrev d. 01-11-01 21:03 dette indlæg :
> Jeg har installeret "Ericsson Communications Suite R1A04
> (build 909),...

Hvad er det for et program? er det noget der er nyttigt en ericsson
mobil? Jeg har spurgt Ericsson om der fandtes et program til at
administrere tlfbog og sms o.a. men de havde ikke noget..

http://www.kandu.dk/