damn..
Fra : Pingo

Dato : 01-11-01 20:23

Hejsa..

Har lige et spørsmål...

Græsk... hvad var det nu det var :)

hvis nogen gider og skreve de resterende sprog & måde ville det være
læbbert.

mvh.

Pingo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 20:40

Thu, 1 Nov 2001 20:23:15 +0100, skrev "Pingo" <mute@e-mail.dk>:

>Græsk... hvad var det nu det var :)

græsk = analsex
svensk = med hånden
dansk = alm. samleje
fransk = med munden
spansk = mellem brysterne
italiensk = med føderne
tysk = s/m i en eller anden udstrækning
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Marie Antonsen, Dani~

Dato : 02-11-01 00:11

Knud Gert Ellentoft wrote:

> græsk = analsex
> svensk = med hånden
> dansk = alm. samleje
> fransk = med munden
> spansk = mellem brysterne
> italiensk = med føderne
> tysk = s/m i en eller anden udstrækning

italiensk: i armhulen
thai: i badet
russisk: missionærstilling under dynen

Fra : Tomas O.

Dato : 02-11-01 06:28

Marie Antonsen, Daniel Nielsen skrev:
SNIP
> russisk: missionærstilling under dynen

Den sidste burde nu hedde ameikansk da det er sådan man dyrker
sex i USA hvis man skal tro amerikanske serier og film.

Har nu også altid undret mig, at man automatisk tager et
dynebetræk/lkagen på, når man lige skal ud af sengen efter man
har ligget og elsket hele natten.

Nå men man kan ikke beskylde Hollywood for at skildre livet som
det virkelig er.. eller?

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Gitte Beyer

Dato : 02-11-01 07:47

Hejsa

>Den sidste burde nu hedde ameikansk da det er sådan man dyrker
>sex i USA hvis man skal tro amerikanske serier og film.

Nej, så burde det være amerikansk = På bagsædet

MVH
Gitte

Fra : Tomas O.

Dato : 02-11-01 21:38

Gitte Beyer skrev:

> Hejsa

> Nej, så burde det være amerikansk = På bagsædet

hehe ja og tidlig uønsket graviditet burde også hede USA sex, da
uhyggeligt mange teenagere derovre ikke ved at man får børn af at
bolle og hvordan man undgår det.

Fra : Carsten

Dato : 04-11-01 17:35

"Tomas O." skrev d. 02-11-01 21:38 dette indlæg :

> hehe ja og tidlig uønsket graviditet burde også hede USA sex, da
> uhyggeligt mange teenagere derovre ikke ved at man får børn af at
> bolle og hvordan man undgår det.

Tja da jeg var over there i 85, snakked de om at Levis 501 ( den med
knapper) var den bedste prevention, da de unge nåede at tænke før de
"dyttede" )), det at tale om sex var næsten et Tabu !!!

Mvh
Carsten Paulsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 04-11-01 17:54

Carsten skrev:

> Tja da jeg var over there i 85, snakked de om at Levis 501 (
> den med knapper) var den bedste prevention, da de unge nåede
> at tænke før de "dyttede" )), det at tale om sex var
> næsten et Tabu !!!

Man burde hellere undervise dom om sex og så give dem kluns med
velcro *GG*

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-11-01 09:36

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Marie Antonsen, Daniel Nielsen skrev:
> SNIP
>
> Den sidste burde nu hedde ameikansk da det er sådan man dyrker
> sex i USA hvis man skal tro amerikanske serier og film.

Sjovt nok er Amerikansk "Sex andre steder end i sengen".. *GGG*

> Har nu også altid undret mig, at man automatisk tager et
> dynebetræk/lkagen på, når man lige skal ud af sengen efter man
> har ligget og elsket hele natten.

Af samme grund som de har dyne over når de knepper... Fordi de ikke må se
hinanden.. *LOL*

Fra : Lily

Dato : 02-11-01 13:41

--
Marie Antonsen, Daniel Nielsen <marie-daniel@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BE1D66C.905@mail1.stofanet.dk...
> italiensk: i armhulen
> thai: i badet
> russisk: missionærstilling under dynen

I armhulen???
Godt nok har jeg en vidtrækkende fantasi, men hvordan hulen foregår det?

Hilsen Tina

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-11-01 21:58

> italiensk: i armhulen