Re: Vedr. ISOKERN
Fra : Martin kirk

Dato : 01-11-01 19:53

Hej gruppe
det er meget svær at komme i gennem der for sender jeg samme indlæg som blev
godkendt 29/10
igen

"Martin kirk" <M.kirk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:...

> Hej Gruppe.
> Vi har snakket om at få en brændeovn, i familien for hyggens skyld. ( for
> den kan aldrig tjene sig ind vi har Fjernvarme ) I forbindelse med mont.
af

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-11-01 20:31

Hej Martin
Find en skorstensfejer de er vandt til "sort" arbejde de tager ca. 600 kr.
meteren så skal du ikke selv rode med isokernen
Hilsen Finn

Fra : fam.Jensen

Dato : 05-11-01 21:33

hej Martin Få heller en murer til at se på det , det kan være svært at få
den i ,måske skal de hen og lave hul i skorstenen for at få den i.
ET godt fra en murer ring til en murermestre

Fra : Astrid nielsen

Dato : 05-11-01 21:43

Vi fik isat isokern i forgårs. Vores skorsten slår 2 knæk på sin vej og er
ca 10 m høj. Den er sat til 2 fyr. Pris 8500 kr. - ikke sort

Venlig hilsen
Astrid Vest

Martin kirk <M.kirk@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be19a08$0$25373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin kirk

Dato : 06-11-01 20:11

Tak for svar.
Det er godt at hører, at man kan isætte isokern selv om skorstene slår knæk.
Det var netop det, jeg var bange for man ikke kunne .

Martin Kirk