Katana spørgsmål
Fra : Søren

Dato : 01-11-01 18:03

Hvilken størrelse/nr har standarddysen i en Suzuki Katana AC? .... og hvor
sidder den (muligvis et dumt spørgsmål)?

Jeg er godt klar over den sidder i karburatoren men skal denne skilles helt
ad for at skifte den?

/Søren

Fra : A. Høegh

Dato : 01-11-01 20:52

> Jeg er godt klar over den sidder i karburatoren men skal denne skilles
helt
> ad for at skifte den?

Yup. Skal man med alle karburatore, med mindre de har instillelig dyse (og
det er sejt!).

/A. Høegh

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-11-01 22:15

"Søren" <viborg99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidder den (muligvis et dumt spørgsmål)?
>
> Jeg er godt klar over den sidder i karburatoren men skal denne skilles

Ved du hvordan en kaburator ser ud, så er det ikke noget problem at finde ud
af det.
Gør så du kan komme til den. Skru bunden af den (sidder typisk med 2 el. 4
skruer.
I midten sidder der sådan en fætter. Ligner en skrue med et hul i (der er
måske to , men det er den største).. På den står der et nummer. Og det er
størrelsen på dysen !

/Thomas