VPC 4 og store mp3-filer
Fra : J.C. Voss

Dato : 01-11-01 10:37

Hej

Jeg har en 9Mb mp3 liggende på min VPC, som jeg har hentet med Audio
Satellite. Nu vil jeg så gerne have den smidt ud af VPC'en og ind på
mac'en, og jeg har valgt en dele-mappe. Den downloadede fil ligger på et
D-drev der er oprettet til formålet.

Når jeg forsøger at flytte filen over i den delte mappe inde i Windows
Explorer får jeg at vide at filen ikke kan kopieres, da der allerede
ligger en fil med det pågældende navn i mappen, og at jeg skal prøve med
et andet filnavn. Det har jeg forsøgt, og det hjalp ikke. Mappen jeg
forsøger at lægge filen over i _er_ altså tom.

Jeg har også prøvet med almindelig drag 'n drop [trække filen fra
windows-skrivebordet til mac-skrivebordet, som man kan med alle andre
filer], men lige med denne mp3-fil kan man ikke.

Nogen der kan gennemskue hvad jeg gør galt? VPC 4 med Win98 på en G4
Gigabit.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-11-01 12:38

Prøv en lidt enklere metode. Skift til windows mode (cmd m) og træk
dokumentet ud på Mac'ens skrivebord.

--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : J.C. Voss

Dato : 01-11-01 16:38

> Prøv en lidt enklere metode. Skift til windows mode (cmd m) og træk
> dokumentet ud på Mac'ens skrivebord.

Weeeheeee! Jeg løste det helt selv (-: Det viser sig at man skal fjerne
..mp3 endelsen, så kan man trække det ud på mac-skrivebordet uden
problemer.