sende fax fra vb-program
Fra : Lars Jensen

Dato : 31-10-01 22:08

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lave et vb program, som kan sende fax. Der må
ikke være nogen dialogbokse som popper op og spørger efter faxnumre mv.
Hvordan kan jeg lave det? Kan man f.eks bruge at udskrive til fax?

Fra : Sigurd

Dato : 03-11-01 23:25

Det kan la seg gjøre. Winfax Pro kan manipuleres med VBA. Ellers må du nok
bruke en ActiveX controll, prøv www.artisoft.com

Sigurd

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-11-01 18:07

Jeg har såmænd fået det til at virke med faxserver.faxserver og lidt
temporere filer....