Shit, hjælp mig lige !
Fra : Spacemann

Dato : 31-10-01 20:33

Hej

Kan man "vedhæfte" en exefil til et vb-prog. ?? altså når man så køre
vb-programmet, lægger den den vedhæftede fil på computeren, hvor brugeren så
kan køre den ??

Spacemann

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 01-11-01 22:47

Spacemann skrev:
> Kan man "vedhæfte" en exefil til et vb-prog. ?? altså når man så køre
> vb-programmet, lægger den den vedhæftede fil på computeren, hvor brugeren

> kan køre den ??

Det burde man vist nok kunne gøre det, ved at tilføje .exe-filen til en
resource-fil (.res) og inkludere den i dit projekt. I VB-programmet kan du
så læse filen og gemme den på harddisken.

Jeg kender bare ikke nogen resource-editorer jeg kan finde nok ud af til at
tilføje en fil til .res-filen.

- Bjarke Walling Petersen