Vedr : Hemmeligt Nummer
Fra : FTW-81

Dato : 31-10-01 16:50

Det drejer sig om at jeg ville høre om det på nogen som helst måde er muligt
at kunne komme til at se hvem det er der ringer til en når de ringer fra
hemmeligt nummer eller om det kun kan lade sig gøre Via. teleselvskabet som
jo lige kræver at man har en politi anmeldelse først... er der nogen der kan
hjælpe mig med det???

Fra : John K

Dato : 31-10-01 17:10

> [...]
som
> jo lige kræver at man har en politi anmeldelse først... er der nogen der

Som du selv skriver skal der foreligge en politianmeldelse først, og der
skal være tale om grove tilfælde før politiet gider tage sig af det.
Ellers har man vist som privatperson ikke de helt store muligheder, med
mindre man kender de rigtige folk inde ved teleselskabet :)

Mvh

John K

Fra : Mickey

Dato : 31-10-01 17:22

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ellers har man vist som privatperson ikke de helt store muligheder, med
> mindre man kender de rigtige folk inde ved teleselskabet :)

og hjælper de dig står de (forhåbentlig) til en fyring og måske en retsag!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Mickey

Dato : 31-10-01 17:22

"FTW-81" <test1237@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> jo lige kræver at man har en politi anmeldelse først... er der nogen der

her er det jeg er glad for at have en "afvis" knap på mobil'en ;)