Flammingo chips
Fra : Ole Riis

Dato : 31-10-01 12:44

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse flamingo chips/fnuller til at
fylde ned omkring skrøbelige varer?

vh.

Ole Riis

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 31-10-01 16:07

"Ole Riis" <oriis@post2.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan købe disse flamingo chips/fnuller til at
> fylde ned omkring skrøbelige varer?
>
> vh.
>
> Ole Riis

Hos din lokale kontorforsynig, hvor du ellers køber kopipapir, toner,
kuglepenne osv.

Mvh
Thomas

Fra : nbphr

Dato : 07-11-01 23:13

Hej Ole

Jeg bruger en del af disse chips, og de kan købes relativt billigt hos
Kappa (tidl Assi Domän). Prisen er ca kr 300,- pr m3.

Kappa kan kontaktes på 79337933

Med venlig hilsen

Niels B. Petersen
www.refillshoppen.dk