Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg søger - Tuborg Julebryg
Fra : Jan Klindt

Dato : 31-10-01 12:46

Hej!

Jeg mangler noget grafik med Tuborg Julebryg.
Nærmer bestem Tuborg bilen (som også er på etiketten) alt andet har dog også
interesse.

Håber på jeres hjælp!

De bedste hilsner
Jan Klindt

Fra : ha

Dato : 31-10-01 13:12

Mon ikke http://www.tuborg.dk ville være et godt sted at
starte.

--
Duffy
icq 1260 17 427

Fra : Jan Klindt

Dato : 31-10-01 13:27

Har søgt på Tuborg.dk + jubii.dk.
Der er desværre ikke noget brugbart.

/Jan

Fra : webjensen

Dato : 31-10-01 13:30

"Jan Klindt" <intronic@spam.dkdesign.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mangler noget grafik med Tuborg Julebryg.
> Nærmer bestem Tuborg bilen (som også er på etiketten) alt andet har dog

http://hjem.get2net.dk/duskely/jule4.html , måske?

mvh webjensen

Fra : Jan Klindt

Dato : 31-10-01 13:41

Takker, men de skulle gerne være i en bedre kvalitet da de skal bruges på en
plakat. =:)

/Jan

Fra : webjensen

Dato : 31-10-01 14:02

> Takker, men de skulle gerne være i en bedre kvalitet da de skal bruges på
en
> plakat. =:)

Tænkte det nok -men de var der da.

mvh
webjensen

PS. Pas på ikke at rende ind i nogle rettighedsproblemer med den plakat.

Fra : Thomas

Dato : 31-10-01 15:02

"Jan Klindt" <intronic@spam.dkdesign.com> skrev i en meddelelse
> Takker, men de skulle gerne være i en bedre kvalitet da de skal bruges på
en
> plakat. =:)

Så skal du nok have fat i Tuborg, da de ellers kunne tænkes at blive lidt
sure over at deres bil bliver brugt uden de ved det.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : DeHunto

Dato : 31-10-01 16:36

> Så skal du nok have fat i Tuborg, da de ellers kunne tænkes at blive lidt
> sure over at deres bil bliver brugt uden de ved det.

Det ikke "kun" kunne tænkes at de bliver sure, de BLIVER MEGET sure hvis du
bare bruger deres materialer til tryk eller til anden kommerciel brug.
Tor mig JEG ved det..... Men hvis du ringer til deres marketings afdeling,
ja så er der ingen grænser for den hjælp du kan få.

Jeg kan i mit rod ikke lige finde deres direkte telefon nr. Men du kan vel
finde den på deres hjemmeside.

Dan

PS.
Man bruger ikke andres materialer hvis ikke man har fået lov....

For et par år siden så jeg een der havde brugt nogle af mine materialer på
nettet. Efter en venlig henvendelse fik jeg at vide at jeg kunne fuckke af,
og så måtte vi jo i retten, og jeg vandt.... Er du grov nok kan Tuborg finde
på det samme....