Hvad skal jeg købe? Asus el. Creative
Fra : Chr

Dato : 31-10-01 12:09

Hej NG

Jeg har et Matrox G400 som fungerer upåklageligt, men nu har jeg altså fået
grejfeber, så jeg overvejer at skifte det ud til noget Geforce3.
Jeg er lidt lun på Asus (v8200), og også på Creatives. Hvordan ligger det
med support, drivere, opdateringer, o.s.v.?
Jeg går ud fra det er de parametre der skal kigges på - kortene kan vel ca.
det samme lige godt?

Jeg vil selvfølgelig også gerne have forslag til andre kort, det kunne jo
være jeg havde overset nogle.

vh,

Christian

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 31-10-01 13:21

Chr wrote:

> Hej NG
>
> Jeg vil selvfølgelig også gerne have forslag til andre kort, det kunne jo
> være jeg havde overset nogle.

Hvis du er vant til et Matrox så vil du sikkert gerne havde en ordentlig
billedkvalitet, så hvis jeg var dig ville jeg kigge på Gf3 kort fra Canopus,
ELSA eller Gainward (I den rækkefølge).

Mvh

Bruno

Fra : Jonny Jensen

Dato : 31-10-01 17:55

Drivere kan du næsten være ligeglad med alligevel, da det mest fornuftige i
90% af tilfældene vil være at bruge nVidias egne Detonaotr XP drivere... De
yder meget bedre end producentens egne.

Jonny.