Andet multimedie
bentjuul 3670
Mogens "fake" Amdi?
Fra : webjensen

Dato : 31-10-01 11:51

I dagens Ekstra-Blad kan vi læse, at det offentliggjorte billede af
Tvindlederen er billedmanipulation. "Det var på tide", tænkte jeg. Allerede
da jeg i JP så de to billeder stillet op ved siden af hinanden var min
første tanke, at det var fusk -og ledte forgæves efter noget, der antydede
at billedet var et gæt på, hvordan fyren ser ud i dag. Underligt at der går
så længe -er jeg virkelig den eneste, der har haft den mistanke, om den nu
er sand eller ej?

mvh
webjensen

Fra : Madsen

Dato : 31-10-01 17:17

"webjensen" <webjensen@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> så længe -er jeg virkelig den eneste, der har haft den mistanke, om den nu

Nu ved jeg ikke lige præcis hvad det er for et billede der tales om,
men jeg personlig er forlængst stoppet med at stole på de billeder
jer ser i aviser, blade og på tv. Med de teknikker man har til rådig-
hed i dag har du ikke en chance for at vide om det du ser er rigtig
eller forkert. Bla. derfor bør man efter min mening også tage det
man ser i aviser, blade og på tv med en gran salt, eller i det mindste
have en skeptisk holdning over for det der blive vist, og ikke stole
blindt på hvad medierne nogle gange prøver på at bilde os ind.

Sådan har jeg det i hvert tilfælde. Om det så er fordi jeg er blevet
miljøskadet pga. arbejde i bla. Photoshop med netop billedmani-
pulation, tør jeg ikke sige, men det har nok medvirket ret så kraftigt
til min nuværende holdning. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 01-11-01 22:59

... jeg tror ikke det er fake. og jeg er også udlært grafiker med hang til
Photoshop og billedmanipulation!

MIke

--
www.majkeinar.dk
så er den opdateret!

http://www.alcor.org
Fordi flydende nitrogen er din ven i døden.