Nåå dadada :O)
Fra : Kim Larsen

Dato : 30-10-01 23:25

Der er sikkert nogen der har set denne lille ting, men til dem der ikke har,
se det ! ! !

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=6&Id=20426

Kim Larsen

Fra : Claus MC

Dato : 31-10-01 02:06

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er sikkert nogen der har set denne lille ting, men til dem der ikke
har,
> se det ! ! !

Fantastisk initiativ !!!

/Claus

Fra : RpR

Dato : 31-10-01 06:54

> Der er sikkert nogen der har set denne lille ting, men til dem der ikke
har,
> se det ! ! !
>
> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=6&Id=20426

lol, ham politimandens udsagn var vist "lidt" overdrevede, ihvertfald her på
egnen.
Klart, der er mange der kører uden hjelm, og de skal også bare ha' en på
hatten så de får den på.
Bøden for kørsel uden hjelm skulle efter min mening sættes meget mere op end
de sølle 500,- det koster idag.
Og så klager han knallerterne kører på cykelstien, lolda... Der SKAL de jo
køre! (ihvertfald dem uden plade, og det er jo de unge knallertkørere han
mente, så kan det jo kun være 30'erne.. Også dem der IMO kører mest som en
brækket arm).
Men klart, 80km/t på cykelstien inde i byen hører ingen steder hjemme.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 01-11-01 15:34

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
> har,

> lol, ham politimandens udsagn var vist "lidt" overdrevede, ihvertfald her

> egnen.
> <Argumenter>

Kunne ikke være mere enig!
HVIS knallertkørerne endelig vil stikke af fra dem på offroaderne der, kan
det slet ikke være svært, hvis de andre pansere kører ligeså ringe som ham
der dermonstrerer i udsendelsen der...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-11-01 17:21

> [...]
> det slet ikke være svært, hvis de andre pansere kører ligeså ringe som ham

Tror desværre ikke jeg er helt enig med dem. Politiet er i øjeblikket igang
med at udd. et mindre antal færdselsbetjente til at betjene de nye cross
maskiner. De lærer bl.a. at kører i vejgrøfte, under idiotfangere, på marker
og mange andre ting.

Dette betyder at de betjente der i fremtiden betjener cross maskinerne, som
skal gå på skift mellem politikredsene i landet, bliver betydelig bedre til
at manøvrere ect.

Fra : RpR

Dato : 02-11-01 17:49

> [...]
> med at udd. et mindre antal færdselsbetjente til at betjene de nye cross
> maskiner. De lærer bl.a. at kører i vejgrøfte, under idiotfangere, på

Vil gerne se dem komme under en idiotfanger med den maskine, umuligt. Om de
så stoppede op, lagde den ned og trak den under.

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-11-01 19:16

> Vil gerne se dem komme under en idiotfanger med den maskine, umuligt. Om
de
> så stoppede op, lagde den ned og trak den under.

Alt afhængig af idiotfanger og "cykel" er der flere for skellige måder, jeg
kender dog desværre ikke meget til det. Men det e rnoget med at hænge på
siden af cyklen osv.

Fra : RpR

Dato : 02-11-01 21:03

> Alt afhængig af idiotfanger og "cykel" er der flere for skellige måder,
jeg
> kender dog desværre ikke meget til det. Men det e rnoget med at hænge på
> siden af cyklen osv.

Alle de idiotfangere jeg har set vil en cykel ikke kunne komme under.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-11-01 17:38

Michael Jensen wrote:

> Alt afhængig af idiotfanger og "cykel" er der flere for skellige måder, jeg
> kender dog desværre ikke meget til det. Men det e rnoget med at hænge på
> siden af cyklen osv.

Det lyder sq til du havde en sjov aften i cirkus!

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 04-11-01 19:18

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> wrote in message

> Det lyder sq til du havde en sjov aften i cirkus!

LOL

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Michael Jensen

Dato : 04-11-01 20:15

> Det lyder sq til du havde en sjov aften i cirkus!

Nå ?

Men det er altså hvad de lærer, tro det eller ej. Jeg kender selv en der
underviser dem.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-11-01 22:30

Michael Jensen wrote:

> Men det er altså hvad de lærer, tro det eller ej. Jeg kender selv en der
> underviser dem.

Dem i cirkus eller?

Du ka fandeme ikke ræse under en idiotfanger på en Bmw cykel - den ska du
asso længere ud på landet med min gode ven.

Fra : MoTul

Dato : 05-11-01 00:58

> Dem i cirkus eller?

Hehe :)

> Du ka fandeme ikke ræse under en idiotfanger på en Bmw cykel - den ska du
> asso længere ud på landet med min gode ven.

De "idiotfangere" der er her i kbh er da kun lidt over en meter høje...
Og den ka intet ud over en babycykel komme under...

Fra : Elbarto

Dato : 05-11-01 12:22

> [...]
til
> at manøvrere ect.
>

>well..så har vi stadig fordelen ved lokalkendskab
hvis det er de samme betjente der rejser rundt i landet
tivler på at en der aldrig har været på Koldings stier kan køre særlig
stærkt der
idet heletaget finde rundt ..

Erik ElB

Fra : Thomas

Dato : 31-10-01 16:01

De findes også i Aalborg. Det er også den eneste måde for politiet at fange
dem på.

mvh. Thomas

Fra : PHK

Dato : 31-10-01 18:07

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er sikkert nogen der har set denne lille ting, men til dem der ikke
> [...]

Lars Jokumsen, som bliver interviewet til sidst, har jeg drukket mange
bajere og kørt mange km med på MC i mine unge dage (for 20 år+- siden :)

--
_
|_|

Fra : Gundersen

Dato : 31-10-01 21:47

Hej

Det er de samme 2 som Randers Politi lånte i fåråret!
De bliver lånt ud på skift til de forskelige politidistrikter, så man kan aldrig
vide sig sikker!

Et plus ved udsendelsen, er at de sagde at Viborg Politi havde dem indtil nytår!
hehe.... Jeg bor under Randers Politi, så jeg skal ikke køre og frygte dem!
hehe......

De sagde at på 3 dage var mere end 20 belvet stoppet..... Vildt! NOT!
De første 3 dage de kørte i Randers blev der stoppet 151knallerter og scootere,
der fik en bøde! Bøderne var i gennemsnit på 1000,-!

Stik lige den!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : RpR

Dato : 31-10-01 22:23

> [...]
nytår!
> hehe.... Jeg bor under Randers Politi, så jeg skal ikke køre og frygte

Sønderborg politigård har 2 BMW'er, røde, og ikke de gamle kasser de har i
Viborg, og dem frygter man hvis man kører ulovligt, det er HELT sikkert.

Fra : Elbarto

Dato : 01-11-01 00:02

dem der var med på filmen kan ski da heller ikke komme gennem en
idiotfanger
uden at skulle bøvle for det hvisd den da endelig kan ..
men ok det er slut med bare at rykke ind over et grønt område for at slippe
fra dem
på den anden side tror jeg ski ikke at de er meget bedere som deres gamle
bimmere
dog vil de kunne stå mere fast pga. dækkene
og skulle den endlig komme op på siden af mig en dag
ja så får vi afse om han er istand til at stoppe mig
før jeg forsvinder '

Erik ElB

"Street magic -----47mm cyll ..19mm karbu ZX potte ...need i say more ?"

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-11-01 07:13

> [...]
> og skulle den endlig komme op på siden af mig en dag
> ja så får vi afse om han er istand til at stoppe mig

nå nå da... du bliver nok klogere... !

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-11-01 10:14

Var der ikke noget om at der blev brugt disse små Honda 400 i Kolding for
lang tid siden, de var smalle nok til at følge alt og alle over alt ?

Kim Larsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-11-01 20:27

Thu, 1 Nov 2001 10:14:28 +0100, skrev Kim Larsen, på 8 linier, i
<3be11282$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Var der ikke noget om at der blev brugt disse små Honda 400 i Kolding for
>lang tid siden, de var smalle nok til at følge alt og alle over alt ?

En fra min barndoms by fandt en måde de ikke kunne følge....

80 km/t under en cykelbom.
(Altså sædet på knallerten var ca. 30 cm. over jorden)

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Martin Østerberg

Dato : 02-11-01 00:58

On Thu, 01 Nov 2001 20:27:24 +0100 skrev Karsten Andersen
<karsten@jyde.dk> ...:

>En fra min barndoms by fandt en måde de ikke kunne følge....
>
>80 km/t under en cykelbom.
>(Altså sædet på knallerten var ca. 30 cm. over jorden)

Havde en gang en klassekammerat, der brugte samme metode, det var på
en sti mellem 2 veje ofg med bom i begge ender. Han havde en æggeskal
efter sig, kom let under 1. bom og kigger sig tilbage for at se om
skallen følger med...da han kigger frem igen ramlede han med
kyssetøjet lige ind i 2. bom. Det tog en rum tid før han så normal ud
igen....tror vist kun han bevarede sine kindtænder.

Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-11-01 02:23

Skete der noget med bommen ?

Kim Larsen

Fra : Elbarto

Dato : 02-11-01 02:45

well ikke alle bomme kunne de komme igennem ....de har jo deres udstikkende
cyll
kan UDEMÆRKET huske dem kolding havde på besøg ....de har nu min et stk fast
af de dersens 400ccm s ..heldigvis ser man den sjældent
men menes de to kørte kikkede man konstant i spejlet ...
heldigvis er der mange km stier i kolding og mange idiotfangere

Erik Elb

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-11-01 09:35

Honda'en havde da ikke noget der kom i vejen når de skulle i gennem bommene,
det var jo en lille kvik maskine, du kan se den her
http://www.wadleynet.com/biking/honda.htm

Kim Larsen

Fra : PHK

Dato : 06-11-01 19:39

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Var der ikke noget om at der blev brugt disse små Honda 400 i Kolding for
> lang tid siden, de var smalle nok til at følge alt og alle over alt ?

Jeg ved at Esbjerg Pollerti låner en MC i Kolding en gang i mellem, det er
dog ikke en Honda 400, lidt større, husker ikke mærket.

Men derfor kan de da godt have en Honda 400 derovre :)

--
_
|_|

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-01 21:15

Det er ikke noget der er der nu, men for nogle år siden, ca. midt/sidst i
70'erne

Kim Larsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-11-01 00:11

Wed, 31 Oct 2001 22:23:07 +0100, skrev RpR, på 20 linier, i
> [...]

>Viborg, og dem frygter man hvis man kører ulovligt, det er HELT sikkert.

Det er vel ikke noget nyt selv tilbage i 80'erne havde de offroader i
Aarhus..

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : RpR

Dato : 01-11-01 22:20

> Det er vel ikke noget nyt selv tilbage i 80'erne havde de offroader i
> Aarhus..

Ja, men det var de gamle S100'er som der også var vist på TV2. De er tunge,
brede, og kan generelt ikke ret meget. De nye er lette, relativt smalle for
en BMW at være, og så er de pænt hurtige.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-11-01 09:18

Thu, 1 Nov 2001 22:19:37 +0100, skrev RpR, på 18 linier, i
<3be1bc46$0$25394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Ja, men det var de gamle S100'er som der også var vist på TV2. De er tunge,
>brede, og kan generelt ikke ret meget. De nye er lette, relativt smalle for
>en BMW at være, og så er de pænt hurtige.
Det var ikke BMW'er de havde dengang i Aarhus...
Dog var de stadigt lette og stikke af fra.
Noget lettere når man kender området om hvor man på sin 125ccm kan
kommer over åen
Jo poliiet i Aarhus fandt dem frem da vi overfor Metro havde fundet en
plads vi kunne køre på,,,,
Det var jo ikke altid man trak den hjem
Hvis jeg ikke husker forkert var det nogele 500 Ccm Yamaha Offroadere
de havde dengang.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-10-01 23:54

Så er der dem der bor på Bornholm

Kim Larsen

Fra : PHK

Dato : 11-11-01 15:06

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er sikkert nogen der har set denne lille ting, men til dem der ikke
> [...]

Horsens politi har også været oppe på dupperne:

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=1&Id=23537

--
_
|_|