blæser på hercules kyro2 4500 64 mb
Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 30-10-01 22:34

Hejsa
Er der nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med at fjerne blæseren på
kyro2 kortet og køre den uden blæser? Den larmer lidt rigeligt, synes jeg,
så det kunne være rart hvis man kunne fjerne den.

På forhånd tak

mvh
Mikael

Fra : Lars

Dato : 31-10-01 22:21

> Er der nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med at fjerne blæseren på
> kyro2 kortet og køre den uden blæser? Den larmer lidt rigeligt, synes jeg,
> så det kunne være rart hvis man kunne fjerne den.

Jeg er ret sikker på, at man godt kan fjerne blæseren uden der sker noget -
som der står i flere anmeldelser er den bare til pynt ;)

Måske skulle du montere en lidt større køleprofil i stedet for den blå, der
sidder på i forvejen.

/lars

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 01-11-01 18:12

Hejsa
Tak for svaret!
Jeg tror jeg vil prøve at fjerne den og se hvad der sker!
Hvad gør man ikke for at få lidt stilhed? : - ))

mvh
Mikael

Fra : Jakob M

Dato : 01-11-01 01:01

"Mikael Kongensholm" <mikael.kongensholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kyro2 kortet og køre den uden blæser? Den larmer lidt rigeligt, synes jeg,
> så det kunne være rart hvis man kunne fjerne den.

Jeg har sat en 56 ohms modstand på min, nu er den stille som graven og jeg kan
stadivæk køre 195Mhz.

Mvh
Jakob

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 01-11-01 18:13

Hejsa
Tak for svaret!
Lyder fedt nok! Desværre er det der med elektronik ikke lige min stærke
side, så jeg prøver nok bare at hive blæseren af og se hvad der sker!

mvh
Mikael