[DVD] Shrek-review hos DVDfile.com
Fra : KNL DtP

Dato : 30-10-01 22:17

Hejsa!

Så lige at Shrek var blevet anmeldt hos DVDfile.com

<http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_4/shrek.html>

MovieRecords.com har også været igang:

<http://www.movierecords.com/reviews/12>

Har selv bestilt R1-udgaven - cirka 195 kr. inkl. porto hos Future
Entertainment.

--
MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 31-10-01 00:43

Hej "KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk>

>Har selv bestilt R1-udgaven - cirka 195 kr. inkl. porto hos Future
>Entertainment.

Den er god. Og så er det med DTS :)

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Brian Nielsen

Dato : 31-10-01 14:43

"KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en meddelelse

> Har selv bestilt R1-udgaven - cirka 195 kr. inkl. porto hos Future
> Entertainment.

Bestilte den i søndags, modtog den idag, onsdag.
Det er hurtigt. Absolut ikke sidste gang jeg handler hos Future
Entertainment.

/Brian

Fra : KNL DtP

Dato : 31-10-01 15:42

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Bestilte den i søndags, modtog den idag, onsdag.
> Det er hurtigt. Absolut ikke sidste gang jeg handler hos Future
> Entertainment.

Samme her! Søndag bestilt - leveret onsdag!

Desværre var min fyldt med klistermærker på forsiden - og coveret blev næten
ødelagt ved fjernelsen af disse

Nå ikke mere snak - jeg skal ind og se SHREK!!!!

MVH

Kristian

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 01-11-01 03:17

Hvad link har future entertainment? -chris

KNL DtP <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9rp2kk$g3$1@news.cybercity.dk...

Fra : aGeS

Dato : 01-11-01 07:39