valg af vandvarmer ... alm eller gennemstr~
Fra : Sus@nne

Dato : 30-10-01 21:33

Hej

Vi er ved at bygge et sommerhus og ønsker i den forbindelse nogle gode råd
med hensyn til valg af vandvarmer... Skal man vælge en alm eller en
gennemstrøms... Jeg tænker på at hvis man vælger en alm så skal vi tænde for
den hver gang vi kommer og vente på vandet bliver varmt... ligeledes når vi
tager hjem igen så skal der slukkes for den og der går 60 ltr varmt vand
"tabt"... Nogle der har nogle gode argumenter og ved hvad der bedst kan
betale sig økonomisk ? Svar gerne på e-mail

hilsen
Susanne

Fra : G&H

Dato : 30-10-01 22:16

Husk lige at checke, om i kan få lov til at bruge så meget strøm som en
gennemstrømsvandvarmer bruger ........
Det er vist ikke alle steder man kan få lov til, at trække den store mængde
strøm som en gennemstrømsvandvarmer tager....