Til Kenn
Fra : Live4Him

Dato : 30-10-01 20:42

Hej Kenn.
Da du ikke har killfiltret Erik Larsen, er jeg desværre nødsaget til at
kill-filtre dig, da jeg får det dårligt af at læse Erik's indlæg, og jeg
kommer til at læse hans udgydelser, når jeg læser indlæg fra de som
diskuterer med ham og svarer på hans indlæg.

Jeg ved godt det er kedeligt at skulle killfiltre nogen, men jeg må først og
fremmest tage hensyn til mit helbred i psykisk henseende og jeg får det
altså meget dårligt af at læse Erik's indlæg.

jørgen.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 30-10-01 20:56

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> mælte sligt:

>Hej Kenn.

Hej Jørgen,

>Da du ikke har killfiltret Erik Larsen, er jeg desværre nødsaget til at
>kill-filtre dig, da jeg får det dårligt af at læse Erik's indlæg, [...]

Så må du ven nærmest killfiltre alle de, der svarer ham?

>Jeg ved godt det er kedeligt at skulle killfiltre nogen, men jeg må først og
>fremmest tage hensyn til mit helbred i psykisk henseende og jeg får det
>altså meget dårligt af at læse Erik's indlæg.

Det er forståeligt. Men kunne dette ikke være sendt over e-mail?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Jeg er -ning-tilhænger."

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-10-01 22:24

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kommer til at læse hans udgydelser, når jeg læser indlæg fra de som
> diskuterer med ham og svarer på hans indlæg.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, Jørgen. Du skulle jo nok kill-filtre ca.
halvdelen af d.l.k hvis du ville undgå helt at læse Erik L indlæg, så jeg
ved ærlig talt ikke hvorfor det lige er mig du skriver til.

Hvis Erik L. igen begynder med at mudderkaste, plonker han direkte i mit
kill-filter, tag ikke fejl af det.

> [...]
> fremmest tage hensyn til mit helbred i psykisk henseende og jeg får det
> altså meget dårligt af at læse Erik's indlæg.

Det er meget forståeligt, men som sagt kan jeg ikke rigtig se hvad jeg kan
gøre ved det, eller hvorfor du lige retter dit indlæg mod mig. Eksempelvis
har både Rasmus U. P. og Anders P. J. svaret på Erik's indlæg idag ligesom
jeg..!

Kenn L. Schjødt
Dansk side om Jesu Kristi Kirke af SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Charme-trollen

Dato : 30-10-01 22:32

> [...]
> fremmest tage hensyn til mit helbred i psykisk henseende og jeg får det
> altså meget dårligt af at læse Erik's indlæg.

Det er noget af en anklage, at det er min skyld du får det dårligt, for er
du
helt sikker det er min skrivning du får det dårligt af, for du havde det med
at blive angrebet af nedturer, da jeg startede her på dlk. Og det kan andre
sikkert også vidne til.

Faktisk er det værer end at blive beskyldt for muderkastning, hvad sikker
ikke er så forkert, men blive grundlag for at du skulle få det dårligt

Det er til at brække sig over.

Erik L

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-10-01 22:41

"Charme-trollen" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> Det er til at brække sig over.

Tag hensyn til mandens følelser, Erik L. Vi har det alle svært til tider og
må prøve at forstå hinanden.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 30-10-01 22:47

"Charme-trollen" <erik-larsen@get2net.dk> mælte sligt:

>Det er noget af en anklage, at det er min skyld du får det dårligt, [...]

Jørgen har ikke jordens stærkeste psyke og dine indlæg er tit
ualmindeligt grove og ubehøvlede. Disse ting kombineret gør nok, at det
er meget fornuftigt af Jørgen, at han vælger ikke at læse dine indlæg.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"This translation is subject to revision according to the Latin typical
edition (editio typica) when it is published."

Fra : Charme-trollen

Dato : 30-10-01 23:03

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> ualmindeligt grove og ubehøvlede. Disse ting kombineret gør nok, at det
> er meget fornuftigt af Jørgen, at han vælger ikke at læse dine indlæg.

Det er somme tider lidt svært, når Jørgen kan tage på vej selv om jeg
citere Bibelen direkte og jeg tror der er kraft (bogstaveligt) i Guds Ord.

Erik L

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-10-01 04:00

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ualmindeligt grove og ubehøvlede. Disse ting kombineret gør nok, at det
> er meget fornuftigt af Jørgen, at han vælger ikke at læse dine indlæg.

"...And I'm right behind you!!"

Tak, Rasmus, jeg nyder at vi kan køre en gentleman-diskussion her og er glad
for at du forsvarer den!

Men lad os dog i Himlens Navn beholde en fair diskussionstone.

Også selv om jeg selv kan være temmelig harsk...
Og det vil jeg endelig beklage for dem, der har været udsat for det....
Men det er IKKE personligt, når jeg modsiger folk....
Det er intellektuelt og abstraheret....

Anders Peter Johnsen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 31-10-01 22:14

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev

> Men det er IKKE personligt, når jeg modsiger folk....
> Det er intellektuelt [klip]

Ahem....

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-10-01 22:37

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev

> Ahem....

Nåja, det er da ikke fordi jeg ligefrem HADER folk, jeg er uenig med, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik Larsen

Dato : 01-11-01 16:23

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> wrote in message
> [...]
> De bedste hilsner
> Kevin Edelvang
>
> "Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

er du sikker på at "ecclesiam og delendam" er stavet rigtigt??

Erik Larsen
erik-larsen@get2net.dk
http://hjem.get2net.dk/bibel