Lovers Guide to Better Sex (was: kvindens ~
Fra : Gert Kethmer

Dato : 30-10-01 18:20

> [...]
> Lover's Guide 04 - Sensual Massage.mpg 28.732.551
> Lover's Guide 05 - Exploring One Another.mp 53.514.099
> Lover's Guide 06 - Pleasuring One Another.m 57.002.559
> Lover's Guide 07 - Fantasy.mpg 24.709.991
> Lover's Guide 08 - Oral Sex.mpg 33.372.716
> Lover's Guide 09 - Making Love.mpg 57.215.547
> Lover's Guide 10 - Sex Aids.mpg 8.015.449
> Lover's Guide 11 - Sexual Problems.mpg 67.924.379
> Lover's Guide 12 - Contraception.mpg 85.436.932
> Lover's Guide 13 - Keeping Sex Alive.mpg 14.442.708
> Lover's Guide 14 - Credits.mpg 12.595.476
> Så hvis der er nogen interesse, vil jeg godt poste den i

Jeg har downloadet del 02 "Arousel" (et af de længere afsnit) og ser frem
til de næste. Jeg lærte ikke rigtigt noget nyt, men hvor er det sødt at se
pigen onanere og have det skønt med sig selv.

Det virker på en-eller-anden måde mere poetisk og smukt når en pige
onanerer, end når en mand "river i rotten".

Anyway - for dem som har mulighed for det, bør I downloade omtalte afsnit i
dk.binaer.erotik.film. Jeg hører gerne jeres kommentarer til dette og
kommende afsnit

Gert

PS. Matthias - kan du ikke næste gang poste dine klip i en tråd, med svar på
egen ny post el.lign.?

Fra : Matthias J.

Dato : 30-10-01 19:33

> [...]
>
>Det virker på en-eller-anden måde mere poetisk og smukt når en pige
>onanerer, end når en mand "river i rotten".
Hmm, ja... nu er fyren i starten måske heller ikke typisk... og nej,
jeg tror sådan set heller ikke at folk fra denne ng lærer noget nyt...
hvis ikke de i forvejen var interesseret ville de heller ikke være her
overhovedet... men måske er der nogen, der vil vise filmen til sin
partner...

>Anyway - for dem som har mulighed for det, bør I downloade omtalte afsnit i
>dk.binaer.erotik.film. Jeg hører gerne jeres kommentarer til dette og
>kommende afsnit
Tja, nu er jeg jo mand, men den positive ontale af kvinders onani kan
måske løse noget op hos nogen - håber jeg da...

>Gert
>
>PS. Matthias - kan du ikke næste gang poste dine klip i en tråd, med svar på
>egen ny post el.lign.?

Altså jeg har aldrig forstået dette "i tråd-problem" - det må være
noget outlook-agtigt... Jeg bruger Powerpost til at poste og eller
Agent - dér ser min posting helt fint ud: en linie - et museklik - og
efter downloadingen er videon parat på harddisken...
Hvad med at sortere efter emne i Outlook? Kommer delene så ikke i
rightig rækkefølge?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-10-01 22:43

"Matthias J." skrev

Hej Matthias

Det er godt nok et offtopic emne, så jeg sætter opfølgning til den re-
levante gruppe:

> Altså jeg har aldrig forstået dette "i tråd-problem"

News-klienter som følger standarden, tråder indlæg efter references-
headeren.

> - det må være noget outlook-agtigt...

Nej, det er et simpelt spørgsmål om at tage hensyn til andre.

> Jeg bruger Powerpost til at poste og eller Agent

Tjah, usenet er bygget på standarder, hvis programmerne overholder dem
kan alle bruge de programmer de lyster og samtidig følge grupperne.

> Hvad med at sortere efter emne i Outlook? Kommer delene så ikke i
> rightig rækkefølge?

Nej, for der er ikke en references-header, når filmene (indlæggene)
ikke er sendt som svar til et indledende indlæg.

Standarderne:

Seneste forslag til en ny standard:

Det er godt nok et offtopic emne, så jeg sætter opfølgning til den re-
levante gruppe:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-11-01 16:17

> Altså jeg har aldrig forstået dette "i tråd-problem" - det må være
> noget outlook-agtigt...

Det ER heller ikke noget problem - keep uploading!

Gert

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-11-01 13:28

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> wrote in message
> [...]

En bemærkning kunnemåske være at de allerede er blevet postst i gruppen, og
derfor hører til i news:dk.binaer.erotik.film.repost

Fra : Matthias J.

Dato : 01-11-01 14:36

>En bemærkning kunnemåske være at de allerede er blevet postst i gruppen, og
>derfor hører til i news:dk.binaer.erotik.film.repost

Den blev posted af mig for et par måneder siden... "reposts" er
normalt en gen-posting af manglende eller defekte dele...
Men jeg vil da godt spørge om der overhovedet er nogensomhelst der
downloader den...

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-11-01 09:33

"Matthias J." <mkjuergensen@email.dk> wrote in message

> [...]
> normalt en gen-posting af manglende eller defekte dele...
> Men jeg vil da godt spørge om der overhovedet er nogensomhelst der

Hvis du læser reglerne for DBEF, vil du se at ALT hvad der har været sendt
før skal sendes i DBEFR.. Da den har været sendt før vil det pr. definition
også være en Full Repost

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-11-01 16:16

> Men jeg vil da godt spørge om der overhovedet er nogensomhelst der
> downloader den...

JA, for fa.... hvornår kommer (de) næste afsnit?

Gert

Fra : Gert Kethmer

Dato : 11-11-01 12:49

> Anyway - for dem som har mulighed for det, bør I downloade omtalte afsnit
> dk.binaer.erotik.film. Jeg hører gerne jeres kommentarer til dette og
> kommende afsnit

Blot en bemærkning om at jeg og fruen har haft glæde af disse klip!

Hvis andre har lignende "udsendelser" er vi meget interesseret!

Jeg har ikke prøvet at hente andre klip fra dk.binaer.erotik.film (endnu)
men regner faktisk med at det _blot_ er almindelig porno?

Gert

Fra : Matthias J.

Dato : 11-11-01 15:32

On Sun, 11 Nov 2001 12:48:39 +0100, "Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har ikke prøvet at hente andre klip fra dk.binaer.erotik.film (endnu)
>men regner faktisk med at det _blot_ er almindelig porno?

Tak for din feedback - og ja - det andet i denne gruppe er... noget
andet

Fra : Henning

Dato : 11-11-01 17:23

> Tak for din feedback - og ja - det andet i denne gruppe er... noget
> andet

Ja lige fra Big Brother-badeværelses-cener,
til hard core sex.
Romantisk sex i naturen, er noget af det min
kone tænder på

MVH
Henning

Fra : Matthias J.

Dato : 11-11-01 19:32

On Sun, 11 Nov 2001 17:23:13 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ja lige fra Big Brother-badeværelses-cener,
>til hard core sex.
>Romantisk sex i naturen, er noget af det min

det ville måske osse være noget her... er en sjældenhed desværre