En bøn til DLK
Fra : Erik L

Dato : 30-10-01 16:36

Kan vi ikke skrive Erik D og Erik L, for
det er meget forvirende at skulle læse sit
navn uden " Så er det tid 1 " uden at have
foretaget muderkastningen mod SDH denne
gang.

Erik L

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-10-01 16:48

"Erik L" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> Kan vi ikke skrive Erik D og Erik L, for
> det er meget forvirende at skulle læse sit
> navn uden " Så er det tid 1 " uden at have
> foretaget muderkastningen mod SDH denne
> gang.

Det kan jeg sagtens gøre Erik L

I øvrigt et godt og konstruktivt forslag, det kunne være du ikke røg i kill
fiilteret på min ny installerede Windows XP, hvis du fortsætter på denne
måde

Kenn L. Schjødt
Dansk side om Jesu Kristi Kirke af SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Erik L

Dato : 30-10-01 17:15

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s.fjern_for_email@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
kill
> fiilteret på min ny installerede Windows XP, hvis du fortsætter på denne

Det er den grimmeste trussel du endnu har budt mig!!

Erik L

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-10-01 17:25

> kill
>
> Det er den grimmeste trussel du endnu har budt mig!!

hehe

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-10-01 17:13

"Erik L" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan vi ikke skrive Erik D og Erik L, for
> det er meget forvirende at skulle læse sit
> navn uden " Så er det tid 1 " uden at have
> [...]

Ork, så sku' du ha' set vores andres forvirring, da der pludselig var hele
to deltagere ved navn "Børge Jensen" ("Rahbech" og "fra Viborg", tror jeg de
hed...)
;-D

Men jo, selvfølgelig ville det da være godt at folk enten anvender deres
FULDE navn i signaturen, eller at de blot holder sig til de mere særprægede
"netnavne", de nu selv har valgt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik L

Dato : 30-10-01 17:38

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> to deltagere ved navn "Børge Jensen" ("Rahbech" og "fra Viborg", tror jeg

Det forvirede også mig, da Børge pludsligt skrev bedre end jeg, Men jeg
tror på mirakler så alt er muligt.

> Men jo, selvfølgelig ville det da være godt at folk enten anvender deres
> FULDE navn i signaturen, eller at de blot holder sig til de mere
særprægede
> "netnavne", de nu selv har valgt...

De kan jo ikke kaldes Net-Børge begge to, men jeg vil overveje at få et
Net-navn.

Erik L

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-10-01 17:53

"Erik L" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> De kan jo ikke kaldes Net-Børge begge to, men jeg vil overveje at få et
> Net-navn.

Forslag: Hvad med Troll

Fra : Erik L

Dato : 30-10-01 18:02

> Forslag: Hvad med Troll

Du kan ikke starte med mig, fordi jeg gider ikke, men jeg er en
Charme-troll:

Erik L