Andet multimedie
bentjuul 3670
Køb af scanner
Fra : Cerin Amroth

Dato : 30-10-01 16:08

Hej Alle,

Jeg har tænkt mig at anskaffe mig en scanner, og jeg ville høre om I
havde et bud på hvilken det skulle være.

Den skal primært bruges til at scanne mine egne noder ind. Nogle af
noderne er skrevet med blyant, og ikke helt så tydeligt, som man kunne
ønske sig. Scanneren skulle gerne være i stand til at scanne dette
bare nogenlunde. Den må selvfølgelig gerne kunne scanne billeder ind i
en ok kvalitet også.

Jeg har set på en HP 600x1200 dpi - den koster omkring 700-800 kroner,
hvilket er en fin pris for mig.

Hvilken scanner ville I foreslå?

Tak på forhånd,

Cerin Amroth

Fra : max

Dato : 30-10-01 23:07

> [...]
> en ok kvalitet også.
>
> Jeg har set på en HP 600x1200 dpi - den koster omkring 700-800 kroner,

Hey Cerin - Den du har kig på er sikkert udemærket, stort set alle scannere
på markedet er brugbare til dit lille behov. Bruger selv en fra Agfa med
samme opløsning som du skriver og det er mer end nok. Jeg vil dog anbefale
scannere med SCSI hvis du vil lave større billeder til udprintning, det går
meget meget hurtigere.. mvh max

Fra : Cerin Amroth

Dato : 31-10-01 08:33

On Tue, 30 Oct 2001 23:07:05 +0100, "max" <maxartz@hotmail.com> wrote:

Okay, tak for svaret - jeg tror jeg satser på en scanner i denne
klasse. Tak skal du have.