Software til gennemførelse fodboldstævne ?~
Fra : Michael

Dato : 30-10-01 15:21

Hej NG.

Jeg står og skal igang med at planlægge et indendørs fodboldstævne, og leder
derfor efter noget software der kan hjælpe med dette.
Jeg har nu søgt på nettet i et par timer og kan ikke umiddelbar se er der
overhovedet er lavet sådan software.
Hvis du kender til et program der kan køre sådan et stævne med
puljeindeling, kampplanlægning mm. er jeg meget interesseret i at høre fra
dig.

Der deltager ca 100 hold fordelt på 8 rækker.

Mvh

Michael Werner

Fra : Thomas Lund

Dato : 30-10-01 18:39

Prøc at spørge i alt.dk.warez

Fra : Tim Christensen

Dato : 31-10-01 11:33

"Thomas Lund" <thomas@lund-net.dk> wrote in message
> Prøc at spørge i alt.dk.warez

Hvorfor Michaels spørgsmål har intet med warez at gøre.

Mvh

Tim

Fra : Fenris

Dato : 31-10-01 12:17

:
: Der deltager ca 100 hold fordelt på 8 rækker.
:
Du kan evt. se om du kan bruge det der er i MS Works, umiddelbart ligner det blot et regneark med specielle features.

Fra : Michael

Dato : 31-10-01 14:17

Tak Fenris.

Hvilken version af MS Works har denne funktionalitet ?

Mvh Michael

Fra : Fenris

Dato : 31-10-01 16:53

: Hvilken version af MS Works har denne funktionalitet ?
:
Velbekomme
Det har MS Works Suite 2001

Fra : Henning Petersen