Ka' det virkelig passe
Fra : uffe.j

Dato : 30-10-01 15:23

[Ingen titel]
- at der ikke er nogen blandt alle de genier, der læser denne nyhedsgruppe,
der kender nogen magasiner eller hjemmesider, der beskæftiger sig med
ombygning af ældre mc'ere.
Med ældre mc'ere mener jeg ca. 10 - 30 år gamle japsere og lign.

uffe.j@private.dk

Fra : bo thomsen

Dato : 30-10-01 16:35

> - at der ikke er nogen blandt alle de genier, der læser denne
nyhedsgruppe,
> der kender nogen magasiner eller hjemmesider, der beskæftiger sig med
> ombygning af ældre mc'ere.

tjaa aner det ikk men på de amerikanske nyhedsgrupper er der mer
end rigeligt med ombygninger
prøv der.
bo thomsen

Fra : uffe.j

Dato : 30-10-01 22:54

Har du nogen navne?
Uffe

Fra : bo thomsen

Dato : 31-10-01 11:43

> Har du nogen navne?
> Uffe

nej desværre fordi jeg synes at ombygningerne var lidt for omfattene i
forhold
til priserne i dk.
men på mange af de store mc-sider der er der tit et forum og det er et godt
start sted
mvh
bo thomsen

Fra : Jens Jessen

Dato : 30-10-01 21:04

Det kan da selvfølgelig ikke passe!. I al beskedenhed skriver undertegnede
for bladet Klassisk Bil & MC, og vi skriver kun om gamle motorcykler og
biler. Sidst foriøvrigt om Kawasaki Z1 1973, og der er foreløbigt udkommet
én bog i serien på tre bøger om japanske motorcykler, som jeg har begået.
Nr. 2 er færdig til Herning Stumpemarked, dvs. den 24/11 2001.
Vil du have et gratis prøvenummer tilsendt, så ring eller skriv.

Journalist Jens Jessen (DJ)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. 8657 7201 Fax. 8657 7204
Mobil 2073 7471