irreterende arkivdeling meddelelse ved ops~
Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 14:38

Når jeg starter op får jeg meddelelsen "arkivdeling kan ikke slås til".
Hvordan kan jeg undgå at dette sker ved opstart.

Hygge

Jakob H K

Fra : dean

Dato : 30-10-01 15:20

"Jakob H K" skrev d. 30-10-01 14:38 dette indlæg :
> Når jeg starter op får jeg meddelelsen "arkivdeling kan ikke slås
til".
> Hvordan kan jeg undgå at dette sker ved opstart.

Er kontrolpanelet Arkivdeling slået fra?

Mvh
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 18:01

> Er kontrolpanelet Arkivdeling slået fra?

Det kan jeg ikke se lige nu, (jeg er kommet hjem fra arbejde

men jeg vil checke det næste gang jeg skal afsted.

Hygge

Jakob H K

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 30-10-01 17:58

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Når jeg starter op får jeg meddelelsen "arkivdeling kan ikke slås til".
> Hvordan kan jeg undgå at dette sker ved opstart.
>

> Hygge
>

> Jakob H K

Det skyldes sædvanligvis, at filen Appleshare PDS er korrupt.

Den er usynlig og ligger på skrivebordet.

Fjern den og genstart og din maskine vil selv generere en ny AppleShare
PDS.

AppleShare PDS bruges af arkivdeling og er kun relevant hvis du har
arkivdeling slået til.

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 18:37

Stig Leerbeck <stigleerbeck@mac.com> wrote:

> Den er usynlig og ligger på skrivebordet.

Hvordan fjerner jeg den så . MHT fildeling. computeren sidder i et
netværk så bruges fildeling vel også eller hvad ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 01-11-01 07:13

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Hvordan fjerner jeg den så . MHT fildeling. computeren sidder i et
> netværk så bruges fildeling vel også eller hvad ?

Jeg bruger som regel Norton Disk Editor, jeg gør den "synlig" og smider
den derefter ud, men der har været et hav af løsninger her i gruppen.

Der er sikkert nogle, der kan noget smartere.