Nokia 6210
Fra : Allan Jensen

Dato : 30-10-01 11:22

Har Nokia 6210 vibrator ved opkald?

Findes der noget til at unlocke SIMlock så jeg ikke er begrænset til
den oprindelige udbyder?

Regards,
Allan Jensen

Fra : maxses

Dato : 30-10-01 11:42

Ja 6210 har vibrator :) det er jo en dejlig fon.... :)

Ja hvis du har et datakabel kan telefon unlockes...
Tjek adressen http://www.mobile.box.sk/ for mere info...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-10-01 19:53

> Ja 6210 har vibrator :) det er jo en dejlig fon.... :)

Ja, meget.....

> Ja hvis du har et datakabel kan telefon unlockes...

Ikke helt sandt... Kan ikke unlocke en 6210 med et datakabel, kræves et
flasherkabel.
Med et datakabel kan man kun aflæse sikkerhedskode, imei mm.....

Morten

Få fjernet simlåsen på din telefon for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola

Fra : Allan Jensen

Dato : 31-10-01 09:29

>Ikke helt sandt... Kan ikke unlocke en 6210 med et datakabel, kræves et
>flasherkabel.

Og hvad koster sådan et? Og hvor får man fat i disse kabler?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 31-10-01 09:50

Et flasher kabel koster typisk 5-600,- så det kan være en halvdyr fornøjelse
hvis du kun her den ene at låse op.

Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside hvis du er interesseret i at
få det gjort for bare 100,-

http://www.mobil-unlock.dk

--
MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk

Fra : Spinner

Dato : 31-10-01 18:20

Et samlet sæt flasherkabler kan erhverves for 399,- på www.kabelsalg.dk og
hvis man er lidt ferm kan man finde enkelte flasherkabler til meget færre
penge på udenlandske hjemmesider!

Og så kan det jo også gøres billigere ved andre

Jeg vil anbefale www.gsmunlock.dk - ved Boris!

Han har hjulpet mig mange gange, og også med at unlocke telefonen - hurtig
tilbagelevering og ingen problemer!!!

Spinner

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-10-01 22:48

On Tue, 30 Oct 2001 11:21:34 +0100, Allan Jensen <public@hverdag.dk>
wrote:

>Findes der noget til at unlocke SIMlock så jeg ikke er begrænset til
>den oprindelige udbyder?

Her er det måske på sin plads at sige, at en 6210 købt hos
Mobilix/Orange ikke er sim-locked. Argumentationen er, at det tilskud
der gives til pågældene model ikke står mål med de ekstraomkostninger
der er forbundet med at simlocke.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476