.AVI problemer
Fra : Per Madsen

Dato : 30-10-01 10:36

Jeg har fået en cd af en windoze-bruger med en film (.AVI) som jeg gerne vil
afspille. Der er Quicktime symbol på filen, men fyren påstår det er DivX
(det kan det da ikke være, når der står .AVI eller...). Anyway, så kan jeg
ihvertfald ikke åbne filen. Jeg har hentet en "OpenDivX:Quicktime MacOS
8-9"-ting på nettet, og lagt den i udv.mappen, men det førte ikke til
noget,- dobbl.klik på AVI-filen selvsagt heller ikke.

Som I kan høre aner jeg INTET/NADA/ZIPPO om filmformater, så I må lige bære
over med mig )

Håber I kan hjælpe

Takker

Per

Fra : Pernille & Peter

Dato : 30-10-01 20:06

d. 30/10/01 10:36 skrev Per Madsen på dsl52828@vip.cybercity.dk i artiklen
B804331A.1A06E%dsl52828@vip.cybercity.dk:

> [...]
> noget,- dobbl.klik på AVI-filen selvsagt heller ikke.
>
> Som I kan høre aner jeg INTET/NADA/ZIPPO om filmformater, så I må lige bære

Prøv at følge tråden ".Avi - et format fra helvede?" og tag del i mine
frustrationer Š

A V I S U C K S ! ! !