Hjælp!
Fra : Henrik Thorsgaard

Dato : 29-10-01 23:58

Hej derude.

Jeg har et problem med min computer! Når jeg højreklikker på en fil loader
min computer i ca 4 sek. før menuen kommer, det samme hvis jeg skal slette
en fil eller kopiere! Hvis jeg f.eks. kører Winamp i baggrunden stopper
musikken hvis jeg højreklikker på en fil. Nogen der har et foslag til hvad
dette kan skyldes og eventuelt en løsning?

MVH. Henrik

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 30-10-01 02:30

On Mon, 29 Oct 2001 22:57:58, "Henrik Thorsgaard" <no_name@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>musikken hvis jeg højreklikker på en fil. Nogen der har et foslag til hvad
>dette kan skyldes og eventuelt en løsning?

Hvorfor dog køre WinAmp under OS/2, når der findes native alternativer?
-)

Eller sagt på en anden måde: Hvad fik dig til at stille et
Windows-relateret spørgsmål i dk.edb.os2? Prøv hellere i
dk.edb.system.ms-windows.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)