Delphi hjælpefil
Fra : Kim Thoudahl

Dato : 29-10-01 22:08

Jeg har på en eller anden måde fået ændret den fil hjælpen i Delphi
peger på. Når jeg trykker F1 eller forsøger på at aktivere hælpen i
Delphi, forsøger Delphi at åbne en forkert fil
($delphi$\projects\help\kvdb.hpl). Denne fil eksisterer ikke, jeg kan
ikke finde nogle referencer til den i registry, og hvis jeg grabber
efter tekststrengen kvdb i delphi og underkataloger, giver det ingen
resultat.
Filen er hjælpefilen til det projekt jeg arbejder på, men har mig
bekendt ikke på noget tidspunkt ligget der hvor den forsøges åbnet.
Jeg kan ikke vælge delphi4.hlp i $delphi$\help.
Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får delphi hjælpen tilbage?
/Kim

Fra : Thomas Due

Dato : 30-10-01 11:56

Kim Thoudahl <thoudahl@yahoo.dk> wrote in message news:<kugrtt0rffop8ebh4bafk4fg1gkhl629ed@4ax.com>...
> [...]
> Jeg kan ikke vælge delphi4.hlp i $delphi$\help.
> Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får delphi hjælpen tilbage?

Det må kunne lade sig gøre via "Help"->"Customize". Hermed åbner du
Open Help funktionen som tillader at tilføje og ændrer i hjælpen til
Delphi. Sandsynligvis vil du her kunne ændrer de links som peger et
forkert sted hen.

Mvh
Thomas Due

Fra : Kim Thoudahl

Dato : 31-10-01 10:57

> [...]
>Open Help funktionen som tillader at tilføje og ændrer i hjælpen til
>Delphi. Sandsynligvis vil du her kunne ændrer de links som peger et
Det har jeg prøvet, det giver heller ikke noget resultat.
/Kim