billig motorcykelforsikring hvor ??
Fra : Uffe Kongsbak

Dato : 29-10-01 16:10

Nogen der har tip til billige motorcykelforsikringer ?

Fra : Lars

Dato : 29-10-01 23:03

Hej!

Jeg er lidt uforstående overfor de *meget* billige priser, der bliver nævnt
i GF-sammenhæng. Jeg troede selv, jeg havde en billig GF-forsikring i mine
første 4 år med en XJ600 (ansvar der startede på lidt over 3.200 og endte på
ca. 2.100). Da jeg imidlertid alligevel skulle skifte selskab, fordi GF gav
mig en fuldstændig urealistisk pris på en bilforsikring (de ville ikke give
mig ancennitet for MCen til trods for at de fleste konkurrende selskaber
ville....), henvendte jeg mig til FAIR, som kunne forsikre samme MC til
omkring 1.100 årligt. Jeg er iøvrigt 27 år, hvilket måske forklarer den dyre
GF-forsikring. Jeg er iøvrigt færdig med GF....hvis de ikke gider forsikre
mig, mens jeg er ung, har jeg ikke i sinde at vende tilbage til dem senere.

Mvh.
Lars
(der iøvrigt lige har spottet en CBR1000 fra ´95 på motoscout24.de til DM.
6.000,- Pokker ta´ afgifterne i DK!)