AppleWorks og danske ordbøger
Fra : Johnny Larsen

Dato : 29-10-01 18:26

Halløj NG!

Et trivielt spørgsmål:

Hvordan anskaffer man sig danske ordbøger til AppleWorks 6.x - uden at
skulle købe en DK-version (jvf. fx <www.finns-planet.dk>)? Hvis nogen
har et godt tip, så er der en lille dusør! (uåbnet opdatering til Mac OS
X US/IE).

Hmm, hvilken "algoritme" benyttes der egentlig til orddeling?

Mvh
Johnny Larsen

Fra : Thøger

Dato : 29-10-01 19:25

in article 3BDD9123.4050401@larsen.tdcadsl.dk, Johnny Larsen at
johnny@larsen.tdcadsl.dk wrote on 29/10/01 18:25:

> [...]
> X US/IE).
>
> Hmm, hvilken "algoritme" benyttes der egentlig til orddeling?

kig i din mailbox ;)

Fra : Peter Gersmann

Dato : 29-10-01 20:55

In article <B8035D6F.1208%tterp@mac.com>, Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> kig i din mailbox ;)

Jeg har Salmonsen stående. Er der nogen som ved hvordan man anskaffer
sig den nye encyklopædi uden at skulle købe den?

Holder øje med min mailbox

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-01 21:26

In article <moof-067478.20550529102001@news.get2net.dk>,
Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har Salmonsen stående. Er der nogen som ved hvordan man anskaffer
> sig den nye encyklopædi uden at skulle købe den?
>
> Holder øje med min mailbox

Du kommer nok til at opgradere din mailbox....

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk