strudie rabat :-)
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-10-01 17:06

Officeline giver nu 5% på Apple hardware til studerende og undervisere

jeg tænkte bare at det måtte have interesse...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!

Fra : Christian Flintrup

Dato : 29-10-01 18:59

> Officeline giver nu 5% på Apple hardware til studerende og undervisere
>
> jeg tænkte bare at det måtte have interesse...

Men det skal bestilles gennem uddannnelsesinstitutionen, fik jeg at
vide.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-10-01 21:25

Christian Flintrup <ic@osxhacks.com> wrote:

> Men det skal bestilles gennem uddannnelsesinstitutionen, fik jeg at
> vide.

nej, det er den gamle Apple ordning om at uddannelsesteder kan få rabat.

Den nye ordning er såvidt jeg kan se ikke udstyret med "Apple-penge",
der kræves blot fremvisning af gyldigt studiekort, lønseddel eller andet
der kan dokumentere at man er underviser.

NB. det hedder selvfølelig "studie"... donk, morten!

Fra : Christian Flintrup

Dato : 29-10-01 21:50

> Den nye ordning er såvidt jeg kan se ikke udstyret med "Apple-penge",
> der kræves blot fremvisning af gyldigt studiekort, lønseddel eller andet
> der kan dokumentere at man er underviser.

Whaa! Nu er der 2 grunde til at jeg skulle have ventet med at købe min
TiBook (købte en 400 mhz 3 uger før de nye kom) ... Men på den anden
side - så havde jeg haft en TiBook 3 uger mindre tid :)

--
Christian

Fra : Magnus Rohde

Dato : 29-10-01 19:35

d. 29/10/01 17:06 skrev Morten Reippuert Knudsen på spam@reippuert.dk i
artiklen 1f21tup.1dvh0vj1h1guriN%spam@reippuert.dk:

> Officeline giver nu 5% på Apple hardware til studerende og undervisere

Har de ikke altid gjort det?

Magnus

Fra : MacMan

Dato : 29-10-01 20:39

I brevet "B8035FDE.D4B3%magnus-marius@mail.tele.dk" skrev Magnus Rohde
(magnus-marius@mail.tele.dk) den 29/10/01 19:34:

> d. 29/10/01 17:06 skrev Morten Reippuert Knudsen på spam@reippuert.dk i
> artiklen 1f21tup.1dvh0vj1h1guriN%spam@reippuert.dk:

> Har de ikke altid gjort det?

Engang jo, men ikke sidst jeg skulle købe Mac, derfor blev det hos Fredgaard
hvor alle kan få 3% rabat med et gratis Premium Club-kort :)

- Morten

--
Arto - Danmarks sjoveste hjemmeside

På Arto finder du bl.a. sjove postkort, pennevenner, downloads, SMS,
fansider, forum, chat og ikke mindst over 15.000(!) vitser.

http://www.arto.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-10-01 21:25

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Har de ikke altid gjort det?

nej, kun til uddanelses institutioner. Dette her til ansatte (som
privatpersoner) samt studerende.

Fra : compaqmaster

Dato : 29-10-01 23:50

Det er fandme flot af officeline, med den avance der er på Mac, er det
nærmest at forære dem væk.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-10-01 00:19

compaqmaster <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> Det er fandme flot af officeline, med den avance der er på Mac, er det
> nærmest at forære dem væk.

på nogen modeller: sikkert, men absolut ikke på alle

Fra : Peter Gersmann

Dato : 30-10-01 06:13

In article <1f22dvw.1h0ayk611o582yN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> på nogen modeller: sikkert, men absolut ikke på alle

Det er fortsat en halvering af deres DB, så enten hentes den hjem på
tillægsydelser, eller også skal det resultere i at salget til den
kundegruppe fordobles.

Fordelen ved at studerende køber er, at det er kontant og korrekt
håndteret giver det øget likviditet.

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-10-01 06:27

In article <moof-1C36E5.06124930102001@news.get2net.dk>,
Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Det er fortsat en halvering af deres DB, så enten hentes den hjem på
> tillægsydelser, eller også skal det resultere i at salget til den
> kundegruppe fordobles.

Eller også ryger udgiften på markedsførings budgettet.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 30-10-01 09:45

> Eller også ryger udgiften på markedsførings budgettet.

Markedsføring? Hvilken markedsføring?

--
Mvh Nicolai Brandt

- Er sat i dilemma... Flygel eller G4? Tough one!

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-10-01 10:03

In article <1f2345l.awbvcrlgnt8gN%nicstone@mac.com>,
nicstone@mac.com (Nicolai Brandt) wrote:

> Markedsføring? Hvilken markedsføring?

Har du aldrig set en annonce fra Office Line?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 30-10-01 11:27

> Har du aldrig set en annonce fra Office Line?

Niks, men ok det er nok også et år siden jeg sidst læste en avis...
Dengang læste jeg lokalsprøjten "Århus stiftidende" og jeg mener ikke
jeg på noget tidspunkt så en eneste lille reklame eller annonce for en
Apple computer. De eneste annoncer jeg har set er dem fra Fredgård. I
øjeblikket har jeg indskrænket abbonementet til Politikken om søndagen,
men har endnu ikke set nogen annoncer her.

Egentligt lidt pudsigt, jeg ser rigtig mange Apple maskiner i mange
andre sammenhænge, bl.a. IKEA kataloget og boghandlerens katalog.

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-10-01 14:17

In article <1f238rr.9e7id0cc6jggN%nicstone@mac.com>,

> Niks, men ok det er nok også et år siden jeg sidst læste en avis...

Jeg har set dem adskillige gange i Politiken.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 30-10-01 21:37

> Jeg har set dem adskillige gange i Politiken.

Hm, så venter jeg bare på at der dukker en annonce op på en søndag

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-01 10:06

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> Hm, så venter jeg bare på at der dukker en annonce op på en søndag

Du køber den vel om torsdag ??
--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 31-10-01 10:24

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:

> Du køber den vel om torsdag ??

Nå, ja. Jeg køber den om torsdagen og læser den om søndagen
Det skyldes nok en temmelig lang arbejdsdag om torsdagen, at jeg ikke
får købt avisen.

Desværre ville politiken _ikke_ oprette et abonnement der kun gælder for
torsdag. Det kunne ellers være en kanon ide: "abonner kun på de dage der
indeholder dit favorit tillæg".

--
Mvh Nicolai Brandt

- Snart flygel ejer?

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-01 10:56

> [...]

> Desværre ville politiken _ikke_ oprette et abonnement der kun gælder for
> torsdag. Det kunne ellers være en kanon ide: "abonner kun på de dage der

det har jeg også prøvet at lokke dem til ! men de er for hårde at
forhandle med

Der skulle laves en service, så man kunne få : Informationen om mandagen
(videnskablig "sektion") og fredag (godt tillæg) politiken torsdag,
berlingske søndag (bolig)

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 01-11-01 02:22

> [...]
>
> Der skulle laves en service, så man kunne få : Informationen om mandagen
> (videnskablig "sektion") og fredag (godt tillæg) politiken torsdag,

Det kunne være en fin ordning, så slipper man også for at skulle bære
+20kg til papircontaineren hver mandag

--
Mvh Nicolai Brandt

- Snart flygel ejer?

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-01 14:36

In article <1f21tup.1dvh0vj1h1guriN%spam@reippuert.dk>, Morten
Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Officeline giver nu 5% på Apple hardware til studerende og undervisere
>
> jeg tænkte bare at det måtte have interesse...

Får man dobbelt studierabat når man ikke kan stave til studie? (return
to start )
- David

--
http://david.blangstrup.dk