kopiering af sim-kort
Fra : Mr. Nice Guy

Dato : 29-10-01 16:14

hej er det muligt at kopiere et sim-kort så man kan have 2 telefoner med
samme tlf nummer ? hvis ja hvordan gør man og hvor skaffer man udstyret ?

Fra : Mickey

Dato : 29-10-01 18:47

"Mr. Nice Guy" <humle10@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej er det muligt at kopiere et sim-kort så man kan have 2 telefoner med
> samme tlf nummer ? hvis ja hvordan gør man og hvor skaffer man udstyret ?

er det ikke ulovligt ??

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Clauzen

Dato : 31-10-01 21:55

Hvorfor bestiller du ikke et dobbeltkort hos din udbyder ?

Fra : Mickey

Dato : 31-10-01 22:20

"Clauzen" <cbn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor bestiller du ikke et dobbeltkort hos din udbyder ?

måske fordi jeg ikke skal bruge det til noget ?

Fra : Mr. Nice Guy

Dato : 31-10-01 23:27

kan man vist ikke hos Tellmore !