Andet multimedie
bentjuul 3670
adobe
Fra : Wolfgang

Dato : 29-10-01 16:27

Adobe Millenium Collection:
Inhalt:

Adobe Acrobat 4.0
Adobe Framemaker 5.5
Adobe GoLive 4.0
Adobe Illustrator 8.0
Adobe Image Styler v1.0
Adobe InDesign 1.0
Adobe Pagemaker 6.5
Adobe Pagemill 3.0
Adobe Photoshop 5.5
Adobe Premiere 5.1

es handelt sich bei der Adobe Collection um eine 100% funktionierende 1:1
Kopie. Diese CD gibt es nicht im Handel.All die besagten Programme befinden
sich als deutsche Vollversionen auf dieser CD. Die CD beinhaltet euch ein
Menü das Sie durch die einzelnen Programme und Installationen führt.
Fixpreis DM 59.- (Wert der gesamten Software ca. DM 6000.-)

BESTELLEN SIE HIER !!

Versand gegen Nachnahme
Porto fix DM 3.-

Fra : Madsen

Dato : 29-10-01 16:33

Try a warez group!

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : jopa

Dato : 29-10-01 16:51

"Wolfgang" skrev bla..
> es handelt sich bei der Adobe Collection um eine 100% funktionierende 1:1
> Kopie.

Du er sgu da ikke normal, men som tysker selvfølgelig lidt undskyldt.

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Thomas

Dato : 29-10-01 19:45

"Wolfgang" <wolff@tm1.at> skrev i en meddelelse
> [...]
> Menü das Sie durch die einzelnen Programme und Installationen führt.
> Fixpreis DM 59.- (Wert der gesamten Software ca. DM 6000.-)

Hallo Wolfgang!

Ich will gern dein sonderangebot bestellen. Bitte schicke ein CD mit weitere
information und deiner Adresse zu:

Bredgade 6
DK-1260 København K

Vielen Dank

--
MVH

Thomas Petersen
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : jacob

Dato : 29-10-01 21:29

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> Hallo Wolfgang!
>
> Ich will gern dein sonderangebot bestellen. Bitte schicke ein CD mit
> [...]

Piiinligt...

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 29-10-01 21:53

"jacob" <j@homogen.dk> wrote in message
> "Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message

> Piiinligt...

Har du set hvem der holder til på adressen? :)

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Karsten Nygaard Niel~

Dato : 30-10-01 07:55

Bestemt ikke uden humor!

Karsten

Fra : TheCrow

Dato : 02-11-01 16:35

Kan kun sige at med sådan et post, beder man jo om at blive knaldet *LOL*

/TheCrow

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-01 20:58

Fri, 2 Nov 2001 16:35:01 +0100, skrev "TheCrow"
<thecrow@city.dk>:

>Kan kun sige at med sådan et post, beder man jo om at blive knaldet *LOL*

Og så tror han, at warezbrugere vil nøjes med halvgamle
versioner.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark